php scripter gezocht voor kleine aanpassing

• ik heb een dating site en 123flashchat chatbox erin gezet.
    nu wil ik graag dat de chat zijn inlog haalt uit de database van de site.
    inlog naar chat werkt, alleen de gegevens worden niet verwerkt van de site database maar uit (eigen)leden bestand.
    bij in log chat moet de leden naam een (m) of (v) teken achter naam komen te staan op de chatbox.
    chat werkt met client en server site en laatste werkt thuis op pc, de site word gehost met de client.
    wie o wie denk dit te kunnen realiseren om deze chat samen te laten werken met de site zonder dat de leden zich opnieuw moeten registreren op deze chatbox.

klein budget beschikbaar hiervoor.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • wat bedoel je met: en laatste werkt thuis op pc?
    "chat werkt met client en server site en laatste werkt thuis op pc, de site word gehost met de client."

groetjes,
    mitchell

• de client chat (op hosting) maakt verbinding met de chat server op mijn eigen pc thuis via ip.

<Connection>
    <primaryServer host=" 000.000.225.109" port="51130" />
    <secondaryServer host="*" port="51128" enable="false" />
    <httpServer host="000.000.225.109" port="40000" enable="true"/>
    </Connection>
    ip adres veranderd wegens span.

vanuit die server word de chatbox opgestart.
    inlog op de chat server werkt gewoon, alleen het maakt geen connect met de database op de site maar met interne ledenbestand.
    zie voorbeeld in rar bestand.
    zodra de user met zijn naam (m) of (v) of zonder () die tekens is aangemaakt in het leden bestand van de chatserver werkt het gewoon.
    dus probleem ligt dat het geen verbinding maak met de site database en daar die gegevens uitleest.

via de default.xml zou de server verbinding moeten maken met mijn site database
    via de login_chat.php en daar treed de error op volgens mij.
    -------------------------

ben zelf niet gehaaid genoeg in php om het te kunnen oplossen.
    hopelijk heb je genoeg gegevens zo, anders kan je ze stellen via [email protected] of foon 0653233630.

test zou je kunnen doen via www.chattersplaza.nl/index.php en met username bassie met ww moos2035 inloggen,
    klik op chat icoon en je ziet dat het kan inloggen met die gegevens op de chat. (user aangemaakt op chat server)
    met 8002ben en ww 160870 logt je ook in op site maar dan krijg je gebruikersnaam bestaat niet en logt het niet in.( is nog niet aan gemaakt in de chatserver)
    Dus volgens mij ligt probleen ook via die login_chat.php en maakt het geen verbinding met die database.

even zip naar rar veranderen daar het eigenlijk rar's zijn

• sorry ik weet niet genoeg over 123flashchat.
    Anders had ik je graag geholpen.

Met vriendelijke groeten,
    Mitchell

ieder geval bedankt m8 dat je er even naar gekeken hebt, word dus weer proberen en proberen lol, ben er wel achter dat het probleem in de login_chat.php zit.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!