Wordpress FB Login

  • Allen,


    Op dit moment ben ik bezig met een Wordpress plugin waar ik gebruik maak van onder andere Facebook Login.


    Dat werkt allemaal maar ik zit hierbij met een probleem. Op mijn website doet de plugin het omdat mijn URL in de settings staat van de Facebook App (Developer) staat genoteerd. Maar zodra iemand anders mijn plugin installeert gok ik dat die het niet doet, omdat het een andere URL is.


    Het is geen optie om elke keer de URL toe te moeten voegen in de settings van de Facebook App.


    Gisteren heb ik even naar andere, soortgelijke, plugins gekeken hoe zij dit oplossen. Één van die oplossing was dat het login script op een vaste plek stond (bijvoorbeeld http://www.example.org). En de plugin deed een request naar dat script om in te loggen en de data kwam vervolgens bij de plugin.


    Voorbeeld:

    Code
    www.example2.org installeert de plugin. Met het inloggen wordt er een request gedaan naar www.example.org en vervolgens komt access token, page ID etc. terug bij de plugin.


    Het stukje script van de plugin ziet er zo uit:



    Nu heb ik wel wat zitten spelen met file_get_contents maar hoe moet ik dit doen op de externe pagina. Hoe moet ik de data weergeven die uit eindelijk opgehaald kan worden met file_get_contents?


    En wellicht heeft iemand anders een andere, makkelijkere, oplossing? Dan hoor ik dat ook graag!


    Alvast bedankt! :thumbup:

  • Je oplossing is volgens mij vrij goed. Met file_get_contents of cURL haal je de HTML van een webpagina op. Je kunt dus de gebruiker parameters aan jou laten meegeven. Jij genereerd vervolgens de complete HTML output en die kan je gewoon met echo door de gebruiker laten weergeven. Je kunt ook wat waardes teruggeven en die bijvoorbeeld met | scheiden. Die waardes kun je vervolgens in PHP weer verwerken bij de gebruiker.


    Ik weet niet precies wat vereist is, maar hopelijk helpt dit je.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!