Dood Robin Williams voorspeld?

  • Hey,


    Ik kwam laatst een artikel tegen over de dood van Robin Williams. Die acteur waar ze het de laatste dagen over hebben. Blijkt dus dat ie 2 dagen zichzelf heeft opgehangen.


    En nu dus het WTF-moment. Vrijdag, vijf dagen terug, startte iemand een topic op IGN.com dat de beste man binnenkort komt te overlijden.
    Ik dacht naa gewoon via de database de datum veranderd. Maar blijkbaar heeft Google die pagina op vrijdag gewoon gevonden en ge-"cached".


    Iemand die het mij kan uitleggen?

  • Hij was depressief, dus het was misschien aan te zien komen. Het blijft natuurlijk altijd speculatief, maar het kan zelfs zijn dat hij op een mysterieuze wijze het leven uit wilde stappen en dus naar aanleiding van zo'n bericht zelfmoord heeft gepleegd.


    Ik geloof verder niet in dat soort voorspellingen.

  • Citaat

    Ik geloof verder niet in dat soort voorspellingen.


    Zelfde hier, aan dit topic is niet te herleiden dat het hier om een voorspelling gaat... Het is niet lastig te bedenken dat iemand van 60+, depressief en verslaafd aan verschillende middelen snel komt te overleiden. Een probleem waar elke beroemdheid in Amerika wel last van heeft door de druk van de media etc.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!