Posts by stormracer
-
-
het was even knoeien maar het is gelukt.
p.s heb geen skypebedankt voor de hulp
-
hallo victor,
Ik heb de rijen 20 en 21 verwijderd.
En rij 5 gewijzigd van auto naar rij, en dan zie ik al mijn autos wel.
alleen de waarde die er onder staat rij 6 die doet nu niks meer en geeft de waarde 0 aan in mijn script als ik hem uitvoer op mijn spelGroetjes stormracer
-
hallo,
Ik heb een probleem en ik kom er niet uit.
ik heb vier autos is mijn garage, en hij laat maar 1 zien.
De laatste vier rijen heb ik er zelf onder gezet.
En als ik while($rij = mysql_fetch_object($dbres)){ weg haal dan zie ik ze wel.Wie kan mij helpen.
PHP
Toon Meer<?php $dbres = mysql_query("SELECT * FROM `autos` WHERE `owner`='{$data->login}' ORDER BY `id` LIMIT $begin,20"); while($auto = mysql_fetch_object($dbres)){ $waarde = geld($auto->waarde); if($auto->tuned == 1){ $tuned = "<span class="tekstheader">Getuned</span>"; } else { $tuned = "Niet getuned"; } if($auto->alarm == 1){ $alarm = "<span class="tekstheader">Beveiligd</span>"; } else { $alarm = "Geen alarm"; } $dbres = mysql_query("SELECT * FROM `autos` WHERE `owner`='$data->login'"); while($rij = mysql_fetch_object($dbres)){ $soort = Array('','Seat','Opel','Nissan','Fiat','Ford','Mini','Toyota','Honda','Smart','Volkswagen','Lotus','Bmw','Dodge','Jeep','Pontiac','Mercedes','Eagle','CHrysler','Porsche','Jaguar','Viper','Ferarri','Ford Shelby GT500','Mitsubishi Eclipse GT','Audi Le Mans quattro','Jaguar XK'); $soortauto = $soort[$rij->soort]; } ?>
-
ruttydm
ik laat een stukje code zien met de mededeling
$tijda = $detective->uren*60*60; of dit een uur is om dat ik het zelf niet zeker weet,
staat wel heel erg duidelijk in mijn omschrijvingmaar inderdaad dees040 die bedoel ik
kijk daar heb ik wat aan maar waarom staat er dan 60 60
-
PHP
$dbres = mysql_query("SELECT *,UNIX_TIMESTAMP(`tijd`) AS `tijd`,0 FROM `detective`"); while($detective = mysql_fetch_object($dbres)){ $tijda = $detective->uren*60*60; if($detective->tijd+$tijda<time()){ mysql_query("DELETE FROM `detective` WHERE `id`='$detective->id'"); }
Hallo allemaal,
kan iemand mij vertellen hoe ik de $detective->uren*60*60 moet zien,
denk zelf een uur maar weet het niet zeker.Groetjes
-
het werkt al moest handel lood aanpassen
-
is er iemand die mij kan vertellen hoe ik het lood kan kopen
heb het al werkend gekregen
-
alleen hoe moet ik dat doen
-
hallo,
nu heb ik een kogelfabriek en een loodfabriek,
maar wil vanuit de kogelfabriek lood kopen van de loodfabriekheb namelijk al geprobeerd de data op te halen
maar het wil niet zoals ik wilkan dat eigenlijk wel
wat ik zelf heb veranderd heb ik in het script van kogelfabriek
ertsfabriek hoeft volgens mij niet te worden aangepast heb hem er wel bij gedaanheb het van de fabriek wel werkend maar bij handel lood krijg ik het niet werken
mysql_query("UPDATE `clipsfabriek` SET `lood`=`lood`+'{$_POST['lood']}' WHERE `id`='{$kogelfabriek->id}'"); dit heb ik in hadel-lood extra bij gezet maar hij update de database niet
gr
-
soms moet je dingen eerst zien om te begrijpen,
en ja dan hoor je soms wel eens dat je moet proberen het zelf te fixen.. maar dat altijd niet werkt
en de hulp van andere belangrijk ismijn dank is groot
gr
ps had al even gekeken op http://www.streetgun.net/ ziet er goed uit
-
ik weet ook al wat het probleem is met dat hij 23 uur aangeeft of dat denk ik,
hij haalt het volgens mij ook de tijd uit de database en als je dan een crime doet rond die tijd dan geeft hij dat natuurlijk aanals het niet zo is wil ik dat graag ook even weten
-
Ferhat.Remory ... snap niet helemaal wat je bedoelt
-
ik wil alles wel leren maar als het script wat ik in een document heb staan helemaal word erschreven dan leer ik niks
en daarbij als ik het script in dreamweaver kopieer dan krijg ik gelijk al een fout op regel 23
dus het script werkt niet of ik ben achterlijk
-
het werkt nog steeds niet
kan iemand, misschien mijn script aanpassen
en er bijzetten wat er is aangepast en niet herschrijven
anders ziet ik het nog niet -
zou iemand kunnen helpen,,
Het script klopt niet
hij moet vanaf 4 min aftellen naar 0
maar hij gaat bij 23 uur aftellen
heb de tijd al geprobeerd op 240 sec te zetten maar dan begint hij van 23 min af te tellenwat ik zelf geprobeerd heb
uur weghalen uit het script maar dan telt hij niet meer af
value=settimer(u)+':'+settimer(m)+':'+settimer(s);}} naar value=settimer(m)+':'+settimer(s);}} geweizigdmaar krijg het niet werkend
-
had het gezien er moet nog heel erg veel gebeuren maar insert had ik al geprobeerd maar dat werkte niet of ik kreeg het niet werkend
-
ja heb hem al geupload maar werkt niet... Fatal error: Function name must be a string in C:\Inetpub\vhosts\h2255604.stratoserver.net\httpdocs\luchthaven.php on line 41
zal eerlijk zeggen ben al een tijdje bezig met php en kan een hoop dingen aanpassen maar dit soort fouten kan ik niet oplossen voor mij erg iritant vooral als je het wel graag wilt
-
http://www.ultimatemaffia.nl/
login: admin
pass 12345maar er zijn meerdere scripts die niet werken een hele source vol bugs
-
Super dankje wel