Posts by diestro

Ik weet niet of jij opslaat wanneer iemand voor laatst online was?
    je kan misschien er iets inzetten met als iemand langer dan 14 dagen niet online is geweest zijn account verwijderd wordt ;)

maar ik zou zeker de accounts niet verwijderen aangezien er ook mensen zijn die miss nog callcredits over hebben of nog VIP zijn voor 15 dagen en dan krijg je daar weer klachten over ;)

probleem is dan dat mensen iemand anders zijn gebruikersnaam gaan gebruiken als je de gebruikers verwijderd ;) en voor andere username kan je ook gewoon een optie maken dat ze hun gebruikersnaam kunnen veranderen ;)

er staat geloof ik bij scripts hoe je vendetta kan resetten met een script als je die pakt en bewerkt ;)

Ik zou niet de gebruikers verwijderen alleen geld, rank terugzetten en de famillies verwijderen ;)

Er staat nergens in het script wat } moet sluiten dus is logisch dat ie foutmelding geeft ;) er moet wel eerst een { staan om iets te openen voor je het met } kunt sluiten ;) waarschijnlijk kan je het gewoon weg halen ;)

Db-maffia: Nee dat staat al opgeslagen in database bij registreren ;)

wit007 ja ik denk dat dat t is ;) Ik ga het proberen ;)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.11.09 19:29:14:
    Het lukt nog steeds niet. Want ook al is taal 1 in onderstaand script blijft hij naar de engelse versie gaan :S

Hoe kan ik in het login script instellen dat als $user['taal'] == 1 hij gewoon naar index.php moet gaan

maar als $user['taal'] == 2 hij naar en/index.php moet gaan?

Dit is het script:

Alvast bedankt