Posts by diestro

Dan update je voor je gebruiker elke keer dat hij/zij een pagina opent, online in NOW() en je script is klaar

@XD001:

Denk jij echt dat wij zomaar even een mafia source gaan schrijven?? Ik zou het houden bij:

- 1 script voor de programmeurs
    - 1 design voor de designers

Yoichi:

Dat ik weinig post betekend niet dat ik weinig script. Ik ga niet alles wat ik script op CP zetten!

Citaat van Yoichi

Aan het gemiddelde hier zul je denk ik twee a drie uitschieters hebben boven de rest, maar er is in het algemeen al te weinig werkelijke scripting hier, dus over "wie is de beste" valt niet te praten.

Er zijn hier toch echt een aantal mensen op dit forum die een succesvolle eigen bedrijf hebben in webdevelopment en heel veel websites hebben geschreven ;) Ben het er dus niet mee eens dat je zegt dat er weinig gescript wordt.

Voor google is het handigst om een domeinnaam te hebben met de woorden er in waar op gezocht wordt! Als jij bijv. appreview.nl neemt en mensen zoeken op appreview zal die van jou automatisch al hoog eindigen ongeacht de inhoud van de website ;)

Ik vind dit een beetje apart om hier op te gaan stemmen. Ik denk namelijk dat je dat niet kan zeggen, niemand weet hoe ik script, dit geldt hetzelfde voor nog een aantal andere mensen. Ik denk idd dat K. Rens de meeste ervaring heeft, maar of hij daarmee ook de beste is weet ik niet.

Iedereen heeft zijn eigen stijl van scripten, maar dat iemand een bepaalde stijl gebruikt, zegt niet dat het andere minder goed is.

Ik ga hier dus ook niet op stemmen. Als je een wedstrijd wilt houden zul je iedereen een zelfde script moeten laten schrijven en een jury in moeten stellen, die zelf niet mee doet aan de wedstrijd ;)

Alex: dat geloof ik ook niet idd!

[offtopic]Mocht je deze website echt gaan maken, denk er dan aan dat je echte plaatjes gebruikt van de kleding stukken, deze photoshop plaatjes ogen niet echt vertrouwd![/offtopic]

Het is denk ik een beter idee als je met een lijst komt van scripts die handig zijn en toegevoegd moeten worden aan CP. Dan zijn er vast wel wat mensen die een script willen schrijven en willen posten!

Pluspunten: Idee met de broodjes
    Minpunten: Je maakt gebruik van vieze bruine kleur in menu, niet handig bij een broodjes huis, Logo is amateuristisch, de kettingen
    Waarde: 5 euro

Snap niet dat mensen 20-40 euro zeggen, voor dat bedrag kan je een veel mooiere lay-out krijgen!

[offtopic]Een euro munt is niet jouw bezit. Een euro munt is alleen een munt die aangeeft dat de ECB een schuld aan jouw heeft ter waarde van 1 euro. Die munt blijft eigendom van de ECB en mag je dus niet vernietigen[/offtopic]

Je mag nooit iets verkopen waar jij niet de verkoop / auteursrechten rechten over hebt ;)

Jij zegt dat ze bij de ING niet moeilijk doen bij minderjarige ondernemers. Maar toen wij onze zakelijke rekening opende bij de Rabobank waren ze heel erg blij dat wij daar een rekening kwamen openen op onze leeftijd!\\

Dus ook bij de Rabobank doen ze niet moeilijk over minder jarige ondernemers

JQuery is een JavaScript api, wat extra functies mogelijk maakt in JS!

MYSQLI is een nieuwe versie van MYSQL ;)

Je moet eerst HTML, CSS onder de knie krijgen, ga dan PHP leren en JS zodra je dat goed kan ga je in deze verdiepen ;)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.03.12 18:02:17:
    Voor je HTML, CSS, PHP en JS goed onder de knie hebt ben je paar maand verder, ga dan denken over nieuwe stappen ;)