Posts by diestro
-
-
zoiets volgens mij:
PHP
Toon Meerif(isset($_POST['submit']) && isset($_POST['van'])) { if($_POST['van'] = 1 { mysql_query("UPDATE `happyhour` SET `van`='1') } } Van: <select name="van" class="input"> <option value="1">1 uur</option> <option value="2">2 uur</option> <option value="3">3 uur</option> <input type="submit" name="van" value="Doe!" class="submit" />
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.12.09 20:45:05:
Ik weet niet zeker of het klopt maar de intensie moet goed zijn -
je moet m gewoon elke 5 minuten laten refreshen niet 1x per 8 uur
en je had toch al dat ie daarna niks meer kon doen dus.. -
je had daar idd wat duidelijker over moeten zijn
-
volgens mij valt dit onder reclame.. je krijgt maar een of een paar maanden gratis hosting daarna moet je gwoon betalen. en wedden dat de eigenaar (waarschijnlijk jij) geld krijgt per geregistreerde domein.
-
maar de stijl moet dus ook middeleeuwen zijn of zie ik dat verkeerd?
-
Ik vraag me af hoe wil je winst gaan maken met een site met dit onderwerp?
-
Pluspunt: orgineel en vrolijk
Minpunt: ik vind het te groen en de dieren zijn niet in zelfde stijl dat vind ik lijken of je de dieren gejat hebt.
Conclusie: voor kinderen (wat ik denk dat de doelgroep is van de site die je aan maken bent) is het een mooie en vrolijke layout.
Evt waarde: n.v.t.
-
ik ook niet eerlijk gezegd
-
Maar dan staat het toch nog steeds bij who.is of niet?
-
Ik vraag nie voor mezelf maar voor me broer volgens mij wilt ie meerdere accounts aanmaken op één of andere site en dat is IP gericht
-
Ik wil m ook niet wijzigen ik wil dat je via een programma voor website's lijkt of je een ander ip hebt
-
heeft er hier iemand een goeie gratis ip change/hide software? en mischien je ervaringen er mee?
Modnote door Lodewijk (1e bericht pag. 2): Even een waarschuwing: illegale software mag niet via CP worden aangeboden of gezocht. In een ander topic heb ik zojuist al strenger opgetreden dan dat ik hier doe, maar laat dat een waarschuwing zijn. Wie ervoor zorgt dat illegale software hier de revue passeert, kan consequenties verwachten.
- Lodewijk
-
Citaat van Uldreth
Jep, alhoewel ik AS1 toch beter vind dan AS2, is AS2 nog een aardig goed spel.
Kan je best aan een stuk doorspelen om het verhaal te volgen, in tegenstelling tot GTA wat bij langdradige missies, zelfde soort missies achter mekaar en vooral bij het mislukken van missies al erg snel gaat vervelen.Ik weet nie hoor, maar AS 2 is veel beter dan AS 1, AS 1 is eentonig en begint heel snel te vervelen en gelukkig hebben ze dat verholpen bij AS 2
Ik zou trouwens voor AS 2 kiezen echt een vet spel
-
k heb vraagje die dingen die je kunt krijgen via lockerz zijn altijd op
hoe doe je dat?
-
kijk ik weet niet wat je van plan bent en weet dus niet hoe het er uit komt te zien en is dus zo moeilijk te beoordelen
-
Rating: 6/10
Pluspunten: De kleuren en die dingen waar die acties staan er mooi
Minpunten: Te vol en ik ben niet erg te spreken over de header
Tips: Ruimte creëren en een unieke header maken (niet een standaard)
Waarde: /
Gevoel (wat voor gevoel krijg je als je de layout zie?): Dat het redelijk goed verzorgd is -
heb je m niet in een map staan op die server?
-
hele bestand bestaat niet idd
-
Ik zou gewoon lkkr door gaan met uitgeven van geld doe ik ook namelijk, precies zelfde situatie (miss iets meer dan ?100 per maand) en ben er wel tevreden mee