ik vindt dit erg slecht, je kan al die sources al op meerdere plekken downloaden, ik zou dus ook niet weten waarom dit een succes zou moeten worden.
Posts by diestro
-
-
Robtuner: Even voor duidelijkheid, je kan niet bij de scripts, er is ook geen host.
-
jij zocht hosting systeemn staat 1 bij downloads geloof ik
-
probleem is dat je osvendetta niet kan downloaden dode link net als vele andere sources hier
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.01.10 21:31:46:
criminolz is ook bugloos volgens mij maar is wel redelijk ingewikkeld -
Oblivian
-
Citaat van lars1134
Het enige wat ik niet hoop is dat mensen het zich te persoonlijk gaan aantrekken als zij niet gekozen worden. Ze kunnen commentaar gaan geven op andere omdat zij niet gekozen zijn. Dit zorgt voor een ongerespecteerde sfeer richting de gekozen moderators en dat is het laatste wat we allemaal willen
40 is niet niks...
Agree
Maar schat de kans dat, dat gebeurd niet groot in. Als je dat doet laat je namelijk alleen maar zien dat je niet volwassen (kwa gedrag) bent en dan moet je ook geen moderator willen worden.
-
Sorry, had dit al getypt voor ik je bericht zag van :slotje:
-
Je kan ook doen als je met je muiserover heen gaat dat er dan een vakje omheen komt met text wat het is. Net als bij hyves bij spotten, als je dan over een gespot iemand heen gaat bij een foto komt er een vakje om het hoofd en de naam van diegene
-
Citaat van larsisgoed9
Lol, scripter inhuren voor 1 kleine wijziging :p
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.01.10 20:30:14:
Moet dit niet aangepast worden?
Van:
Naar:Ik hoop dat dat het is :p
Volgens mij is dit het idd
Je moet het maar ff proberen anders
-
@Lars: Eerlijk gezegd vindt ik het wel bijzonder, dat jij daar op jouw leeftijd je druk om maakt :P. Ik bedoel ben een jaar ouder en ik maar me er ook niet druk om dus..
-
Ik heb ook eens geprobeerd om m om te bouwen naar vliegveld maar is ook niet gelukt dus..
(heb er ook niet veel tijd aan besteed)
-
wil op zich wel winnen maar betekent niet dat ik het andere niet ook gun
-
veel succes
-
-
diesel moet helemaal niet meer tanken als de tank even groot is want je kan namelijk per liter diesel een verdere afstand afleggen dan met een benzine motor
Maar om on-topic te blijven wat is je budget? zodat we weten wat we moeten zoeken
-
lars beweert zelf dat ie uit zijn hoofd doet en niet via phpmyadmin dus..
-
k heb voor zeker heid weg gehaald
in de regels staat trouwens niks over het bekend maken van contactgegevens
ik heb t gechecked
-
of neem contact op met mijndomein.nl daar is ie volgens mij geregistreerd
-
verwijderd
-
verwijderd