Posts by diestro
-
-
-
-
-
ja ik weet nie wat dat is dus... 8-|
-
Hij heeft ook op homepagina staan dat ie nog geen kvk nummer heeft en dat tot dan alles exclusief BTW is
-
Oh ja klopt frapps is alleen voor ingame, maar en zijn honderden van dit soort programma's dus..
-
-
maar db wist volgens mij dat het om adobe photoshop ging
-
liefst gewoon hier dan weet iedereen 't
-
wat is je budget?
-
Is het de bedoeling dat die scripter alles maakt of... hoeveel uur denk je dat diegene eraan moet besteden, voor die ?150?
-
Nee, denk niet dat, dat een goed idee is sorry.
-
ik denk dat je iets wilt filmen op je pc scherm... Dat kan je beter met een programma doen als Frapps of Hypercam
(dit is niet illegaal voor riick)
-
Ik heb 1 vraagje jij hebt bij onbeperkt een * staan maar definieert nergens wat die * betekent. Mischien dat dat handig is om even te doen
-
Ik heb t even uitgezocht en blijkt dat een rechter idd een keer iemand bestraft heeft voor downloaden van software, de Tweede Kamer was het hier alleen niet mee eens. Hebben besloten dat je daar niet meer voor bestraft wordt.
Dus officieel maag het idd niet maar je kan er ook geen straf voor krijgen
Het blijft wel dat uploaden wel illegaal is en je daar wel hoge straffen voor kan krijgen!
-
ja triest verhaal.. Probleem is dat je er niks aan kan doen..
Maar R.I.P. voor de mensen die er zijn overleden
-
@DB: ik heb ook al gezegd dat hij gewoon moet zoeken op google. Er staat ook duidelijk in de regels dat je eerst moet zoeken op google voor je een vraag stelt, maar dat wordt blijkbaar niet gdaan
-
Ik heb vandaag van Riick 1 ban punt gekregen omdat ik zei dat je een programma wel met torrent kan downloaden en kreeg als reden aanbieden van illegale software terwijl downloaden in nederland helemaal niet illigaal is, alleen het uploaden is illigaal.
Ik vindt dus dat hij eerst moet kijken of het wel klopt wat hij zegt voor hij mij een ban punt geeft!
-