Posts by diestro
-
-
@K. Rens: Vaak stoppen mensen na een reset, omdat ze weten dat ze dan weer helemaal overniew moeten beginnen. Ik heb dat zelf ook met meerdere criminals gehad, zat ik in de top 5 wordt het spel gereset. Meestal stop ik daarna ook.
Even On-Toppic:
Ik hou Criminals alleen om er iets van te leren door, Crimos staat wel online maar doe ik niet veel aan, zijn ook weinig leden.. Maar achter de schermen ben ik bezig met andere sources die unbuggen opties toevoegen en dan ga ik naar de volgende source -
Een maffiabaas wordt je niet zomaar je zal er veel moeite voor moeten doen en daarnaast heb je veel vrienden nodig
-
-
zou je kunnen vertellen welke extra functies?
-
kan je die niet zelf maken?
-
Rate [8/10]:
Pluspunten: mooie kleuren en Leuk met die F die de andere kant op staat
Minpunten: nog niet gevonden
Eventuele tips: mischien de kleuren van de tekst fusion design veranderen vondt persoonlijk niet heel erg bij passen -
ze controleren ook op adres, mijn vader had namelijk een account en nu kan ik niet nog een account aanmaken, dus als je al een account heb op dat adres kan t niet
-
morellow stuur maar pm met je email dan invite ik je
-
Afrika is ook een stuk groter dan een land als Haïti..
-
-
-
-
-
-
-
Ik weet niet precies het bedrag maar als je onder 18 bent mag je idd geld verdienen zonder gebruiken van KVK nummer, als je ouder dan 18 bent heb je zoiezo nodig. Maar je krijgt ook sneller vertrouwen van eventuele klanten als je een KVK nummer hebt. Er zijn namelijk ook veel mensen die daar naar kijken voor ze iets bij je kopen
-
-
Citaat van Robtuner
Ik vindt het allemaal heel erg wat er gebeurd is hoor begrijp me niet verkeerd.
Maar ik verdom het om ook maar 1 cent te sturen. en ik ga al helemaal niet naar dat commerciële gezeik kijken vanavond of luisteren.1: het geld komt toch bij de verkeerde mensen.
2: in Nederland zijn ook meer dan genoeg problemen.1: Dat is niet geheel waar, het klopt dat hoogstwaarschijnlijk er ook geld blijft liggen bij de organisaties maar er gaat ook wel degelijk geld naar hulp voor de mensen in Haïti. Ze hebben namelijk verzekerd dat er maximaal 7% van het geld dat gedoneerd wordt uitgaan naar de organisaties als onkosten. en er gaat dus gegarandeerd 93% naar de mensen op Haïti.
2: Ik weet niet op welke problemen jij doelt. Maar die kunnen nooit net zo groot zijn als de problemen die er nu zijn in Haïti. Dat er duizenden huizen ingestort zijn die opnieuw gebouwd moeten worden en dat er 100.000 doden zijn gevallen. Ik vindt dus dat je de problemen in Nederland niet kunt vergelijken met de problemen die nu plaats vinden in Haïti.
-
Ik weet niet hoor maar hij vroeg om redenen waarom AVG slecht zou zijn en daar had ik het alleen niet over ik had het namelijk over jouw opmerking dat er problemen waren bij Norton en Kaspersky terwijl ik daar nog nooit problemen mee gehad heb
Ik heb ze namelijk allebij
(niet op dezelfde computer natuurlijk)