sorry maar vindt het vreselijk, die header waar je dan met paint of iets dergelijks op hebt gezet. en die roze tekst die zo'n rare wave er in heeft. Het spijt me maar mischien dat een kleuter dit een mooie site vindt, maar ik vindt t vreselijk
Posts by diestro
-
-
-
Ik denk ook dat ik er gebruik van ga maken goed idee
-
doe een reset met behoud van accounts of zet alle ip's van de verbannen leden in een .htaccess bestand dat ze geen toegang hebben tot de site
-
is oorspronkelijk gemaakt in een appartement boven een pizzaria (volgens mij) Er waren toen al meer van dit soort sites en toch werd deze beroemd, wat op zich wel bijzonder is
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.02.10 09:49:10:
maar idd 1,3 mld in 3 jaar is niet slechtzo is het met marktplaats ook gegaan, heeft iemand in nederland opgericht en 2 jaar later voor 250 mln verkocht
-
-
Beter
Maar blijf vinden dat, dat plaats bericht er niet mooi uit ziet
-
waarschijnlijk (ken het script niet) staat in forum iets van nieuws, of staat in het admin menu nieuws toevoegen, of je moet het gewoon in het script aanpassen
tip ga eerst php leren en ga dan vragen stellen
-
7/10
tips: Ik zou plaats een bericht een andere kleur geven (bijv. donker blauw) en topmenu andere lettertype ofzo.. lijkt erg goedkoop -
google heeft Youtube na 3 jaar overgenomen voor een bedrag van 1,3 mld euro
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.02.10 07:46:19:
maar knappe prestatie idd -
goed gedaan maar denk alleen dat die mensen die het nodig hebben het ook zelf hadden kunnne zoeken op google
-
Ik heb ook al paar maanden geleden geoliciteerd en je zei dat je mij op msn wou spreken maar dat doe je ook nooit
-
Ik denk dat Dein hierin gelijk heeft ik zou idd wel even het probleem voorleggen, en dan zien ze zelf wel wat ze er mee doen
-
Ik vindt het natuurlijk slecht, maar denk dat ie je niet wou helpen, omdat hij d8 dat er niks aan de hand was en dat je dat niet kon inschatten omdat je dronken was.
Maar begrijp het niet verkeerd, want vindt het idd heel slecht dat de ambulance niet is gekomen toen je er om vroeg en er ook echt 1 nodig was. -
Script MT Bold
-
-
let op, want
-
ik heb vraag is een control panel aangeraden? of kan je ook zonder?
-
-
Een maffiabaas wordt je niet zomaar je zal er veel moeite voor moeten doen en daarnaast heb je veel vrienden nodig waarmee je ook weer dingen mee kunt regelen. Daarnaast heb je er veel respect nodig en daardoor kan je geld winnen. Dit geld kan heel handig zijn voor drugshandel en wapenbezit, je kan daardoor machtiger worden