Naam: Joost Faber
Leeftijd: 16
Wat kun je al: scripten PHP, (x)HTML, MYSQL, CSS, beetje javascript
Wel onder voorbehoud, want wil eerst graag weten wat voor projecten het zijn en of ik er iets in zie
Posts by diestro
-
-
-6 uur had ik ook al gevraagd.
Ik heb trouwens de mogelijkheid om tijd te kopen gemist, hier voor mijn excuus voor de mensen die verw8 hadden dat ik zou vertellen
-
bestaat ook een roze
snap alleen niet wat je daar mee moet, maar is serieus iemand die dat gemaakt heeft
-
Uit me hoofd getypt
Maar denk dat je dit moet toevoegen
PHP$poweredit = mysql_query("SELECT `power` FROM `[users]` where `login`='$naam'"); $poweredit1 = round($poweredit*0.08); mysql_query("UPDATE `[users]` SET `power`='`power`+$poweredit1 WHERE `login`='{$data[login]}'"); mysql_query("UPDATE `[users]` SET `power`='`power`-$poweredit1 WHERE `login`='$name'");
-
ok bedankt
-
sorry valt niet binnen je budget voor zover ik gezien heb
-
-
-
nokia n97 mini
-
het is beter, maar nog steeds slecht. mischien is idee om een tutorial te volgen voor photoshop
en je header is breder dan de rest, beetje vaag
-
Mooi om te horen
-
weet iemand waar lockerz is gevestigd in verband met tijd? bijv. nederlands is GMT +1:00
Maar wat is dat bij lockerz? -
Mischien wel handig als iemand die tip koopt waneer dat t gepost wordt,ik ga zelf denk ik ook 1 tijd kopen wil namelijk een Wii
Ik heh trouwens ook nog invites over dus als je 1 wilt stuur PM met je email adres
-
Ben ik t op zich mee eens, maar bij ons op school gebruiken ze ook nog IE 6
-
sorry maar begrijp niet wat je bedoelt wat wil je nou precies hebben? de downloadlink van banditi?
-
Laat ik t zo zeggen als ik op die site kom voor hosting en zie hoe het er uit ziet ben ik meteen weer weg
ik wil een hosting dat beetje professioneel is. Dat kan ik alleen niet over deze layout zeggen
lijkt heel erg alsof je dit met paint hebt gemaakt
-
jij wou weten met sms 0900 etc. ik zou van die dingen alleen wallie en ideal gebruiken denk ik
sms en 0900 wordt meestal te duur
-
Dat is wel waar, maar dan moet je alsnog snel zijn om het idee uit te voeren anders is iemand anders je al voor
-
je kan ook met een login systeem na 5 als je toestemming weghallt `online` op 0000-00-00 00:00:00 zetten dan moeten ze opnieuw inloggen en dat kan dan niet
-
of vraag hier iemand die naar bugs wil zoeken