Posts by diestro

Lars ga maar vast op zoek naar een huis in het buitenland dan, want de kans dat hij in regering komt en misschien ook nog wel de grootste partij wordt is erg groot ;)
    Ben er ook geen voorstander van, maar is wel de realiteit ;)

Ik krijg in mijn login.php als ik probeer in te loggen deze foutcodes:
    Voor de klikkers: klik
    login: admin
    pass: admin
    daarna wordt je doorgestuurd maar die tijd heb ik op 10min gezet zodat je de foutcode kan bekijken ;)

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /storage/mijndomein/users/159009/public/sites/cdev.crimos.com/config.php:13) in /storage/mijndomein/users/159009/public/sites/cdev.crimos.com/index.php on line 21

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /storage/mijndomein/users/159009/public/sites/cdev.crimos.com/config.php:13) in /storage/mijndomein/users/159009/public/sites/cdev.crimos.com/index.php on line 22

dit is login.php:

en de config.php:

google eerste hit:

Ook nog even een oplossing voor foutcode 80070057 gegoogled en dit gevonden:

Windows Live Messenger 9.0 (Beta) Error 80070057 - Solution

On Windows XP:
    Delete the files under
    C:\Documents and Settings\%Username\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts
    but NOT the %Username@[msn]/[hotmail]/[live].com files.

On Windows Vista
    Delete the files under
    C:\%username%\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts
    but NOT the %Username@[msn]/[hotmail]/[live].com files.

Maar weet niet of dit werkt, want dit probleem had ik zelf dus niet.... succes

Zoek gewoon ergens een cartoon van een maffia poppetje, snij hem uit met beetje ruimte er om heem. Plaats hem op je banner en ga dan met de eraser(gum) de omliggende ruimte weg halen.