Posts by diestro

uitzetten vergezocht?
    Als ik bij jouw thuis kom als gast en ik sla alles kapot stuur je mij dan ook niet weg? Tuurlijk stuur je mij dan weg, dan mogen wij nederlanders buitenlanders toch ook wegsturen als ze crimineel gedrag vertonen.

Maar wij hebben niet gevraagd, om hier daarna ook andere mensen mee naar toe te nemen die dan crimineel gedrag gaan vertonen. Ik heb op zich niks tegen buitenlanders zolang ze zich gedragen, maar zodra dat niet zo is moeten ze gewoon weg.

Hij heeft duidelijke plannen, hij heeft ook toen de miljoenen nota kwam heeft hij er ook een laten maken, waarin hij duidelijk aangaf hoe hij wat wou financieren, onder andere wil hij korten op ontwikkelingssamenwerking, aangezien wij daar niks aan hebben en dat geld toch nooit terecht komt waar het moet komen.

Even voor duidelijkheid ik ben geen voorstander van Geert Wilders ik zei alleen dat wat gamecontrol zij, niet klopte ;)

Ik had dit script werkend tot ik het op een andere server zette en nu krijg ik deze foutmelding:

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/cdev/domains/cdev.nl/public_html/login.php on line 38

dit is t script:

als je duidelijkheid wilt hebben moet je geert wilders stemmen hij is de enige die duidelijk laat merken wat zijn standpunten zijn en waar hij voor staat ;) Maar dat zal je wel niet doen. Ik vind trouwens dat PvdA mischien duidelijk verwoord maar ze houden zich er meestal niet aan, anders waren de militairen uit Uruzgan allang teruggeweest in Nederland.
    Ze hebben zich nu eindelijk een keer aan hun woord gehouden maar dat was in verleden wel anders.

Ik ben er ook niet op tegen. Wilders is namelijk niet tegen alle buitenlanders, alleen tegen diegene die zich misdragen en vindt (terecht volgens mij) dat je die het land uit moet zetten.

Het liefst binnen, betekent dat daarbuiten ook mag en dus kan jij niet zeggen over een halve maand kies ik er 1, want er kunnen dan ook nog mensen daarna komen. Lijkt op deze manier gewoon heel erg alsof jij iets zoekt voor ?25 en als dat niet goed is, betaal je gewoon niet.