Posts by diestro
-
-
-
-
komt allebij op zelfde neer, je kan dingen vernielen ook veranderen in dat ik jouw in mekaar sla. blijft zelfde jij zou mij wegsturen
-
uitzetten vergezocht?
Als ik bij jouw thuis kom als gast en ik sla alles kapot stuur je mij dan ook niet weg? Tuurlijk stuur je mij dan weg, dan mogen wij nederlanders buitenlanders toch ook wegsturen als ze crimineel gedrag vertonen. -
ja dat wel maar dat ze dan crimineel gedrag gaan veroorzaken etc.. niet.
-
Maar wij hebben niet gevraagd, om hier daarna ook andere mensen mee naar toe te nemen die dan crimineel gedrag gaan vertonen. Ik heb op zich niks tegen buitenlanders zolang ze zich gedragen, maar zodra dat niet zo is moeten ze gewoon weg.
-
Probeer het wel netjes te houden!
-
-
Hij heeft duidelijke plannen, hij heeft ook toen de miljoenen nota kwam heeft hij er ook een laten maken, waarin hij duidelijk aangaf hoe hij wat wou financieren, onder andere wil hij korten op ontwikkelingssamenwerking, aangezien wij daar niks aan hebben en dat geld toch nooit terecht komt waar het moet komen.
Even voor duidelijkheid ik ben geen voorstander van Geert Wilders ik zei alleen dat wat gamecontrol zij, niet klopte
-
heb zelf al opgelost, heb gewoon op andere manier laten checken op loginnaam :slotje:
-
Ik had dit script werkend tot ik het op een andere server zette en nu krijg ik deze foutmelding:
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/cdev/domains/cdev.nl/public_html/login.php on line 38
dit is t script:
PHP
Toon Meer<?php ob_start(); include('config.php'); // Created by: Joost Faber // Copyright: cdev.nl $redirect_pagina = "ingelogd/index.php"; if ($_GET['actie'] == 'inloggen') { $sql = "SELECT * FROM users WHERE login='".$_POST['login']."'"; $resultaat = mysql_query($sql) OR die ("Kon geen verbinding maken met MySQL"); $aantal = mysql_num_rows($resultaat); if ($aantal == '0') { echo 'Het door u ingevulde login bestaat niet.'; } else { $login = mysql_fetch_object($resultaat); $login->passwoord; $login->login; if($_POST['passwoord'] == $login->passwoord) { setcookie("login", $_POST['login'], time() + $_POST['inlogtijd']); setcookie("passwoord", $_POST['wachtwoord'], time() + $_POST['inlogtijd']); echo 'U bent succesvol ingelogd, een moment.. <META HTTP-EQUIV="REFRESH" CONTENT="60000; URL='.$redirect_pagina.'">'; } else { echo 'Uw inloggegevens kloppen niet, klik <a href="'.$_SERVER['PHP_SELF'].'">hier</a> om nogmaals te proberen.<br />Of klik <a href="'.$_SERVER['PHP_SELF'].'?actie=ww_vergeten">hier</a> als u uw wachtwoord vergeten bent.'; } } } else if ($_GET['actie'] == 'registreren') { if ($_GET['versturen'] == 'ja') { $login = $_POST['login']; $dbres = mysql_query("SELECT `id` FROM `users` WHERE `inlognaam`='$login'"); if (empty($_POST['login'])) { echo 'Je hebt geen login ingevuld, <a href="'.$_SERVER['PHP_SELF'].'?actie=registreren">Probeer nogmaals</a>.'; }else if (mysql_num_rows($dbres) > 0) { echo 'Die login naam bestaat al, <a href="'.$_SERVER['PHP_SELF'].'?actie=registreren">Probeer nogmaals</a>.'; } else if (empty($_POST['passwoord'])) { echo 'Je hebt geen passwoord ingevuld, <a href="'.$_SERVER['PHP_SELF'].'?actie=registreren">Probeer nogmaals</a>.'; } else if (empty($_POST['passwoord_controle'])) { echo 'Je moet ter controle ook het controleveld voor het passwoord invullen, <a href="'.$_SERVER['PHP_SELF'].'?actie=registreren">Probeer nogmaals</a>.'; } else { if ($_POST['passwoord'] != $_POST['passwoord_controle']) { echo 'De ingevoerde passwoorden kwamen niet overeen, <a href="'.$_SERVER['PHP_SELF'].'?actie=registreren">Probeer nogmaals</a>.'; } else if (empty($_POST['email'])) { echo 'Je hebt geen emailadres ingevuld, <a href="'.$_SERVER['PHP_SELF'].'?actie=registreren">Probeer nogmaals</a>.'; } else if (empty($_POST['voornaam'])) { echo 'Je hebt geen voornaam ingevuld, <a href="'.$_SERVER['PHP_SELF'].'?actie=registreren">Probeer nogmaals</a>.'; } else if (empty($_POST['achternaam'])) { echo 'Je hebt geen achternaam ingevuld, <a href="'.$_SERVER['PHP_SELF'].'?actie=registreren">Probeer nogmaals</a>.'; } else { $ip = $_SERVER['REMOTE_ADDR']; $registreer = "INSERT INTO users (login, passwoord, email, voornaam, achternaam, ip, register) VALUES ('".$_POST['login']."', '".$_POST['passwoord']."', '".$_POST['email']."', '".$_POST['voornaam']."', '".$_POST['achternaam']."', '$ip', NOW())"; mysql_query($registreer) or die(mysql_error()); echo 'Uw gegevens zijn succesvol opgeslagen! Klik <a href="'.$_SERVER['PHP_SELF'].'">hier</a> om in te kunnen loggen.'; $voornaam = $_POST['voornaam']; $achternaam = $_POST['achternaam']; $pass = $_POST['passwoord']; $email = $_POST['email']; mail($email,"cdev registratie","Beste $voornaam $achternaam \n\n Bedankt voor uw registratie op cdev.nl \n\n Uw loginnaam is: $login \n Uw wachtwoord is: $pass ","From: cdev.nl <[email protected]>\n");} } } else { echo '<form action="'.$_SERVER['PHP_SELF'].'?actie=registreren&versturen=ja" method="post"> <table> <tr><th colspan="2">Registreren</th></tr> <tr><td>login</td><td><input type="text" name="login" size="15"></td></tr> <tr><td>Passwoord</td><td><input type="password" name="passwoord" size="15"></td></tr> <tr><td>Passwoord <small>(controle)</small></td><td><input type="password" name="passwoord_controle" size="15"></td></tr> <tr><td>Emailadres</td><td><input type="text" name="email" size="15"></td></tr> <tr><td>Voornaam</td><td><input type="text" name="voornaam" size="15"></td></tr> <tr><td>Achternaam</td><td><input type="text" name="achternaam" size="15"></td></tr> <tr><td></td><td><input type="submit" value="Registreer"></td></tr> </table></form>'; } } else { echo '<form action="'.$_SERVER['PHP_SELF'].'?actie=inloggen" method="post"> <table> <tr><th colspan="2">Inloggen</th></tr> <tr><td>login</td><td><input type="text" name="login" size="15"></td></tr> <tr><td>Passwoord</td><td><input type="password" name="passwoord" size="15"></td></tr> <tr><td>inlogtijd</td><td><select name=\"inlogtijd\"> <option value=\"1800\">Half uur</option> <option value=\"3600\">Een uur</option> <option value=\"7200\">Twee uur</option> <option value=\"14400\">Vier uur</option> <option value=\"86400\">Een dag</option></td></tr> <tr><td></td><td><input type="submit" value="Inloggen"></td></tr> <tr><td></td><td><a href="'.$_SERVER['PHP_SELF'].'?actie=registreren">Registreren</a></td></tr> <tr><td></td><td><a href="'.$_SERVER['PHP_SELF'].'?actie=ww_vergeten">Lost pass?</a></td></tr> </form>'; } if ($_GET['actie'] == 'ww_vergeten') { $site = "cdev.nl"; if ($_GET['versturen'] == 'ja') { $sql = "SELECT * FROM users WHERE email='".$_POST['emailadres']."'"; $resultaat = mysql_query($sql) OR die ("Kon geen verbinding maken met MySQL"); $aantal = mysql_num_rows($resultaat); $rij = mysql_fetch_object($resultaat); $passwoord = $rij->passwoord; $login = ucfirst($rij->login); $email = $_POST['emailadres']; if ($aantal == '0') { echo "Dit emailadres is bij ons niet bekend!"; } else { $bericht = "Beste ".$naam.", \n\n Er is zojuist op ".$site." met dit emailadres het bijbehorende passwoord opgevraagd. \n\n Onthoud of bewaar uw passwoord zorgvuldig en buiten bereik van anderen!\n Uw login is: ".$login." Uw passwoord is: ".$passwoord."\n\n Groet,\n ".$site.""; mail($email,"Wachtwoord opgevraagd",$bericht,"From: ".$site." <no_reply@".$site.">"); echo "Er is een email met het bijbehorende passwoord verstuurd naar de door u opgegeven emailadres!"; } }else{ ?> <form method="post" action="<? echo "".$_SERVER['PHPSELF']."?actie=ww_vergeten&versturen=ja"; ?>"> <tr><th colspan="2">Wachtwoord vergeten</th></tr> <tr> <td>Emailadres:</td><td><input type="text" name="emailadres"></td> </tr> <tr> <td></td><td><input type="submit" name="submit" value="Opvragen"></td> </tr> </table> </form> <?php } } ?>
-
als je duidelijkheid wilt hebben moet je geert wilders stemmen hij is de enige die duidelijk laat merken wat zijn standpunten zijn en waar hij voor staat
Maar dat zal je wel niet doen. Ik vind trouwens dat PvdA mischien duidelijk verwoord maar ze houden zich er meestal niet aan, anders waren de militairen uit Uruzgan allang teruggeweest in Nederland.
Ze hebben zich nu eindelijk een keer aan hun woord gehouden maar dat was in verleden wel anders. -
graag gedaan
-
Weet iemand een goede html editor voor linux?
Welke gebruik je zelf en wat zijn je ervaringen er mee?
(stond spellings fout vandaar edit ;)) -
-
Ik ben er ook niet op tegen. Wilders is namelijk niet tegen alle buitenlanders, alleen tegen diegene die zich misdragen en vindt (terecht volgens mij) dat je die het land uit moet zetten.
-
http://webscripters.be staan 3 scripts die opslaan in de database als er google/msn/yahoo bot op je site aanwezig is.
nu zet je die in de cofig maar alsje op elke pagina apart doet kan je op slaan welke pagina's ie bezoekt
-
Het liefst binnen, betekent dat daarbuiten ook mag en dus kan jij niet zeggen over een halve maand kies ik er 1, want er kunnen dan ook nog mensen daarna komen. Lijkt op deze manier gewoon heel erg alsof jij iets zoekt voor ?25 en als dat niet goed is, betaal je gewoon niet.
-
de blauwe met meer kleur is perfect