Posts by diestro

ja ik ken t
    Je kon vroeger wallie er mee cheaten kon je elk bedrag veranderen in ?0,01
    kijk anders even op youtube daar wordt vast wel uitgelegd

sorry hoor maar vindt dit belachelijk, je zet gewoon een script neer uit een source die iedereen heeft en dan moeten wij die maar ombouwen en vrijgeven. Als wij dit hadden willen doen hadden wij dit allang zelf gedaan. Is dus niet gebeurt en denk dus ook niet dat er iemand is die van plan is dit te gaan doen.

Even reactie op dat miss geen eerste zou zijn. Ik had wel eerder met photoshop gewerkt met signature's en avatars. Maar dit is de eerste layout die ik gemaakt heb ;)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.03.10 16:18:50:
    Trouwens als iemand het leuk vindt om hem te slicen en te basen dan mag je hem hebben, op één voorwaarde dat je de layout hier vrijgeeft op CP!

[offtopic]zoals skynet al zei dit had je tijd geleden idd ook al[/offtopic]

Ontopic:
    Wat ga jij zelf doen aan het project?

Citaat van K.Rens

Idd, elk bedrijf WIL in de schoenen van Google staan...
    Zoveel macht...

Het feit dat ze met de mobiele telefoons zien waar je bent is geen fout, het is een fout dat ze de eindgebruiker toonden dat ze dit konden doen.
    Hadden ze dit stiekem voor zichzelf gehouden die optie, was er geen haan die er naar kraait.
    Zelfde geldt voor al hun andere producten.

Is niet geheel waar, want dan was er altijd een boze ex-werknemer gekomen die dat dan zou vertellen aan media en dan was iedereen boos geworden op google en zou iedereen daar weg gaan.

Citaat van MoBSter

en zelfs die " Microsoft moet verplicht een browser keuze scherm zetten op alle Windows versies " kan je wel installeren, maar die doet verders helemaal niks.. MS moet wel... anders gaat de EU in brussel weer (en terecht) tekeer. !

dan krijg je dus zoals eerder gezegd dat google ook geen keuze schermen maakt, met welk text programma wilt u gebruiken Word, OpenOffice of google docs? dat is er ook niet dus dan vindt ik dat MS dat ook niet hoeft. Anders moet de EU google ook aanpassen. (Maar dan krijg je wel dat je ook tegen maffiagames kan zeggen je moet keuzescherm van welke maffiaspel wilt u gaan spelen?)

kijk, ik vind die moods echt een leuk idee enzo, maar zal ze zelf niet gebruiken denk ik. Want stel je gebruikt met msn moet je steeds je avatar veranderen etc.. Dat moet je dan doen bij alle fora en msn adressen die je hebt (als je er meerdere hebt, heb er zelf maar 1)

[offtopic] tree wat is er eigelijk mis met homo's?[/offtopic]
    Ik had denk ik tochdat rode gedeelte in die menu's zou veranderen door een andere kleur, heb zelf alleen nog niet bedacht welke. Als ik nog een idee heb laat ik horen ;)

ben het eens met vendetta om te beginnen vanwege de bugs die je er uit kan halen, maar de beste source op zich is criminolz ;)

[offtopic] ydersloot dat is de auto van crimeclub :S[/offtopic]

ontopic: ik heb aantal tips:
    - verander lettertype in de menu.
    - gebruik andere kleuren dan grijs.
    - gebruik mischien een dropshadow bij de menu's.
    - zet de tekst in de footer recht.
    - als je toch grijs wilt, doe dan dat donkere grijs in die menu's anders, ik denk zelf aan iets lichter.
    dat wat het wel voor nu, miss dat ik later met nog wat kom ;)

kijk gewoon op paypal.nl staat helemaal uitgelegd.
    [offtopic]Sorry hoor maar ik vind dit echt het toppunt van aanmaken van topic zoder eerst zelf gezocht te hebben. Staat gewoon uitgelegd op de site van het product zelf[/offtopic]