Stukken beter 7/10
zou gewoon bij de header bij the future is here de shadow weghalen
Ik zou andere font gebruiken op hele pagina.
verder stukken beter dan de vorige.
Posts by diestro
-
-
-
5/10 is gewoon niet mooi
Te vierkant, te simpele kleuren gebruikt. de header is met een lelijke grijze gradient gedaan. Ik zou denk ik geen oranje met grijs gebruiken staat niet.Mijn tip: Begin overnieuw met iets totaal anders.
-
crimesucks.nl
-
-
tips:
- witte lijnen (in menu en in content) grijs maken of richting beige
- copyright text op none zetten
- verder weet ik even niet, maar het is gewoon niet leuk om naar te kijken.. (kom ik later op terug als ik weet wat het is) -
Ik vindt eigelijk dat er iets te weinig gebruik is gemaakt van verschillende kleuren (beige en donkerbruin)
-
Ohja, ik had begin van topic niet echt gelezen las alleen reactie van Georgo en zag de layout en heb toen dus ook commentaar gegeven.
Sorry hiervoor(a).
-
sorry starlife maar ik vindt de huidige layout beter
en voor die van Franky geldt hetzelfde
-
-
-
-
Goed van mozilla dat ze actie hebben ondernomen en de nieuwe versie eerder hebben gelanceerd!
-
Ging inderdaad over die achtergrond en misschien is het beige of iets anders maar vindt het niet echt passen bij een oorlogs thema.
-
[offtopic] Axl_H: Wij hebben nergens last van wij constateren het alleen.[/offtopic]
Ik vind het een goede beslissing om hem er uit te gooien na inactiviteit, tenzij hij dit van te voren gemeld heeft. Ik neem in dit geval ook maar aan dat dit niet gebeurt is;).
-
Cijfer: 8/10
Erg mooi gedaan maar heb het gevoel dat dat roze misschien een andere kleur moet hebben. -
header en achtegrond erg vet
Maar die menus en de content moet je veranderen dat is echt lelijk. Vooral, omdat die header en die achtegrond goed gedaan zijn.
-
Na al die positieve reacties op mijn vorige layout heb ik besloten er nog een te maken
klik hier voor de img -
jemajeroen: had je niet moetend doen. Wij proberen mensen te leren eerst zelf te zoeken voor ze vragen gaan stellen. Anders blijven ze vragen stellen.
PS. je hebt de verkeerde topic
-
Dein: Er is allang een admin paneel gemaakt voor deze source. Als de topics gewoon goed gelezen wordt zul je dat zien.