Posts by diestro

PHP
    mysql_query("UPDATE `users` SET `bank`=`bank`+'$number' WHERE `fam`='$data->fam'");

denk dat je dit moet hebben dan krijgt iedereen die in een bepaalde fam zit het geld ;)

+1 voor stan
    Je gaat geen crimesource krijgen met een mooie layout voor ?25 mijn neem de criminolz source en maak er een mooie layout bij en je bent klaar ;) Nog gratis ook, maar als je echt een mooie source met design wilt hebben zul je toch echt wel meer dan ?25 moeten uitgeven.

-1 voor stan
    Je hoeft er niet bij te gaan schelden ;) Alles kan op een vriendelijke manier uitgelegd worden

Ik vindt op zich wel redelijk maar het geeft een totaal verkeerd beeld van jouw spel. Nu lijkt het of je kunt rondlopen en dingen kunt doen etc.. maar dat kan helemaal niet. Ik zou wel iets realistischer maken en laten zien hoe jouw spel er echt uitziet ;)

daarvoor moet je niet bij mij zijn ;) ben ik niet zo geweldig in :p

[offtopic]450e post :cheer:[/offtopic]

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.04.10 14:35:33:
    Denk dat hij wil weten hoe je moet ombouwen 8-|

weet ik niet maar hier is de css

[offtopic]oehh... gaat hier hard tegen hard :D WHahah[/offtopic]

Gblow ik wil het wel voor je doen voor 10 euro ik heb niet veel ervaring met slicen dus het kan wel even duren :P maar dan heb je m in iedergeval gesliced voor ?10 :P

Betaling via Paypal

Als je interesse hebt stuur maar een pm met je msn ;)

Georgo because of the fact he uses directory's like v3 I think it's the banditi or osbanditi source and by the way he posted the topic in the banditi section so.. ;)
    And if the people who can't speak english just keep their mouth shut, I think we can help him ;)

PS. I don't know anything about the banditi source so I can't help you ;)