ik heb dit script gisteren gekocht werk enorm goed !
Posts by Schwarzkopf
-
-
Niels jij zegt het zelf al jij bent ouder dus jij hebt al meer ervaring (kunnen op doen) en hij is pas 14 dus vind ik dat hij PRACHTIG kan designen .
-
-
wil hem graag kopen ik praat tegen je op msn maar je antwoordn iet !
-
Wtf retro is niet alleen voor muziek typ eens retro in
op Google ... -
Ik zoek een naam voor mijn design site
Wat moet in naam gemengd zitten ?
Retro
of
PixelMvg,
schwarzkopf:cheer:
-
mijn uiteindelijke keuze is ...... Apple MacBook Pro MB471LL/A 15.4-Inch Laptop (2.53 GHz Intel Core 2 Duo Processor, 4 GB RAM, 320 GB Hard Drive, Slot Loading SuperDrive)
-
Aangezien deze witte versie is ga ik de mc015 kopen van 895 eur ook op macbizz
-
Ik heb een iMac gevonden op macbizz.nl voor 850€ . Mijn vraag is die site 100% tevertrouwen ? Zet hier je mening of ervaring.
-
Ik ga woensdag naar de fnac in brugge om daar te testen maar waarschijnlijk koop ik imac op amerikaanse inetrnetshop
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.09.09 22:39:46:
Wat betekent refurbished ? -
Ik koop het met het geld dat ik krijg voor "sinterklaas" , kerstmis , ouderjaarsavond , mijn verjaardag (31 december)
-
Dank u voor info . Nog dingen ?
-
Ik denk eigenlijk dat ik hem niet veel hoef te verplaatsen
-
Vind deze ook wel mooi maar genruik meer afswerking ( een klein detail maakt het grote verschil )
-
Wat zou ik best nemen iMac of macbook ? En welke grote ? Waar kopen ( goedkoopste) ? On topic en niet van neem toch een sony , ...
Mvg
Schwarzkopf:cheer:
-
PRACHTIG er bestaat geen ander woord voor !
-
virus is verwijderd dankzij jullie hulp en mijn beslising staat vas IK KOOP eeb MacBook Pro 15.4 inch 4 ram ...
weet iemand een plaats waar ik hem goedkoop kan kopen stuur pm of plaats het hier nogmaals BEDANKT JONGENS !!:cheer::cheer: -
ik zoek een soort script zoals van criminalspoint maar voor games zou ik het gebruiken
-
ik kan de webfanaat soiurce niet meer downloaden wil iemand mij de download link geven plz ?
-
Ik ben jullie erg dankbaar nog opties ?