Posts by insane18

    Er zijn al tal van website waar je dit 'makkelijk' kunt lezen


    Zoals hier, hier, hier en hier.


    Dat klopt die website ken ik. Maar ik vind persoonlijk niet heel makkelijk lezen en kan niet zoeken (kan wel CTRL + F doen). En dat zijn alleen de standaard missies. Maar wil er ook in maken de missies die mensen zelf maken.


    Het menu mag wel iets beter in plaats van alleen wat amper opgemaakte linkjes.


    Bedankt voor de tip ik zal hem een beetje in de zelfde style maken.


    ~ Insane18

    Hallo mensen,


    Ik ben 2 a 3 maanden geleden begonnen met PHP en ik wilden wel een een project starten waar ik een beetje mee kan oefenen.


    Informatie over het project:


    Ik ben een fan van GTA Online en was opzoek naar een site waar ik alle missies van GTA online kon vinden. Helaas was er niet echt een site waar je het makkelijk kon vinden en lezen. Dus ik dacht ik ga het gewoon proberen zelf te maken.


    Wat is de bedoeling van het project:


    Het is de bedoeling dat mensen die GTA Online spelen kunnen zien hoeveel RP en geld ze krijgen voor een missie. Maar ook kunnen ze zien wat ze moeten doen tijdens de missies.


    Wat wil ik weten:


    • Wat vinden jullie van het idee en de uitwerking er van?
    • Wat vinden jullie van de layout?
    • Wat kan er beter/ tips ?


    URL: thegtalist.co.vu


    Dingen die nog niet werken:


    • zoek/filter optie [bug]
    • Toevoegen van missies.


    Alvast bedankt voor de feedback.


    ~ Insane18

    Waneer ik inlog met demo / demo krijg ik deze error :


    Code
    Invalid user/pass combination!
    
    
    
    
    Fatal error: Uncaught exception 'PDOException' with message 'SQLSTATE[42S22]: Column not found: 1054 Unknown column 'pagina' in 'field list'' in /home/sh2014005/domains/frenzobrouwer.nl/public_html/incl/functions.php:192 Stack trace: #0 /home/sh2014005/domains/frenzobrouwer.nl/public_html/incl/functions.php(192): PDOStatement->execute() #1 /home/sh2014005/domains/frenzobrouwer.nl/public_html/system/login.php(43): newLog('Login', 'Wrong password', 'demo') #2 /home/sh2014005/domains/frenzobrouwer.nl/public_html/incl/functions.php(176): include('/home/sh2014005...') #3 /home/sh2014005/domains/frenzobrouwer.nl/public_html/templates/1/index.php(34): pageSystem() #4 /home/sh2014005/domains/frenzobrouwer.nl/public_html/incl/functions.php(98): include('/home/sh2014005...') #5 /home/sh2014005/domains/frenzobrouwer.nl/public_html/index.php(44): websiteTemplate() #6 {main} thrown in /home/sh2014005/domains/frenzobrouwer.nl/public_html/incl/functions.php on line 192