Helaas gaat het om GTA IV, maarja misschien een beetje stom van me dat ik het er niet bij heb vermeld:P
Groet,
Montblanc
Helaas gaat het om GTA IV, maarja misschien een beetje stom van me dat ik het er niet bij heb vermeld:P
Groet,
Montblanc
Cp leden,
Wat vinden jullie ervan als we 1x met de mensen die GTA Hebben en die online kunnen spelen dat we gewoon 1x met zijn alle tergelijkertijd gaan spelen.
Graag jullie mening hierover.
Als jullie het een leuk ideë vinden kunnen we 1x een dagje afspreken voor de mensen die willen!.
Deel: GTA IV
Speelbaar op: Playstation 3
Groet,
Montblanc
Jaa het wordt een soort CMS
Goedenavond allemaal,
Ik ben de broer van MitchMontBlanc.
Ik heb een leuk project in mijn gedachten alleen kan ik niet scripten.Ik zoek daarom een scripter met ervaring.
ervaring met een inlogsysteem, aanmeldsysteem en een adminpaneel dat ik kan uploaden naar mijn webpagina.
Mocht je interesse hebben
graag even een pm sturen.
Buget - valt over te praten.
Assasin creed is wel een erg mooi spel, jammer genoeg heb ik hem al uitgespeeld, dit geld het zelfde als GTA, Ik raad ze alle twee aan
( Puddinghoofd ) Ik hoop dat je wat kunt kiezen!
Groet,
Montblanc
Whihi nee joh:P
Binnenkort komen er ook advertentie pagina's op de website te staan! Je kunt je natuurlijk nu ook al inschrijven bij az
Wij zoeken ook nog linkpartners! Je kunt dit natuurlijk ook sturen naar mij!
*BUMP* Door: TS
Dat is pas een goed commentaar:P Whihi bedankt trouwens!
We zijn nog druk bezig om alles erop te zetten en de fouten te corrigeren! Enkel nog een mooi design wat eind volgende week ( MIsschien ) komt!
Groet,
Montblanc
Alle cp leden,
Ik wens iedereen een fijne kerst.
En nogmaal "Merry christmas"
Groet,
Montblanc
Ok nice!
Zelfde probleem heb ik ook:P Ik w8 ook even af op reactie's.
Ok zal ik aan werken!
@Puddinghoofd: Zal ik aan werken!
Ik denk dat ik vanavond stap 3 post en natuurlijk vol met update's!:sst:
Groet,
Mitch
Ik zou me ook graag willen opgeven! Helaas zat ik nog klem met CP battle layout maar deze is nu klaar!
Ik ben nu ook bezig met een community layout!
Ja thnx Skynet, Maar dit is mijn eerste keer en ik zag het ook meteen:P Ik probeer nog veel te oefenen!
Stap 2 komt bijna!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 23.12.09 16:36:55:
Ok stap 2 is klaar!
Enkel vind ik hem zelf nog wel erg kaal maar dat is mijn mening:P
stap 2:
Nice gemaakt!
Ziet er nice uit!
Ik heb niks om op aan te merken!
Bedankt! Ja ik heb dit met een kleine tutorial gevolged omdat ik dit namelijk nog nooit gedaan hebt! Ik ga nu snel weer beginnen en hopelijk post ik zo nog wat!
Groet,
Montblanc
Beste cp leden,
Ik denk eens " Laat ik toch eens een nieuwe layout maken " En ik ben al nog niet zo ver maar alsnog wil ik even weten of jullie het al mooi vinden!
Ik heb soms wat hulp gehad maar ik denk toch dat het niet uitmaakt omdat ik het dan meteen leer:P
Ik zou ook graag jullie mening horen over het begin!
en wat beter kan:D
Groet,
Montblanc