Posts by montblanc

Zeer leuk dat je dit vrij wilt aan de leden die niet echt kunnen scripten, en ik denk dat dit ook een hele belevenis was geweest als je vanaf 0 bent begonnen?

Ik hoop voor je dat je nog verder in dit gaat.

Ga zo door:cheer:!

Mitch

demo account werkt bij mij niet.

Ik kan helemaal niet inloggen, ik krijg ook geen error of iets. Ik krijg enkel een klein beetje Banditi layout te zien en vervolgens logged hij vanzelf uit.?

Mitch

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 14.09.10 18:19:09:
    Ik heb zojuist een account aangemaakt.

Wat mij als eerste opvalt zijn de spelfouten die je iets teveel maakt. Ik zal als ik jouw was een beetje opletten, verder ziet de site er keurig uit;) ( Het is enkel een TIP:cheer:!)

Cijfer. 7
    Minpunten. Grote letters
    pluspunten. Kleuren combinatie
    eventuele aanpassingen. -----
    eventuele waarde. Nog niet aan beginnen ( pas eerste design )

Heel erg jammer dat Darrstar ons verlaat:(( En Joshua gefeliciteerd met je promotie!:cheer:

Ik heb mij zojuist ingeschreven voor optie 1 ( moderator , ik hoor graag het bericht terug.

Gegroet,

Mitch

Citaat van Daemon

Er is niks verkeerds aan de layout waar je door kan zeggen van gogh, verwijderd dit gauw.

Nee maar links boven en "Nu online" dat zegt genoeg?

Attans dat lijkt mij? Gelukkig heb je die plaatjes weggehaald.

Nogmaals ik wil dit niet vol spammen dus ik geef alsnog eventjes de punten:

Waarde: Niks
    Pluspunten: Deze zijn er niet echt
    Minpunten: De banner, de navigatie bar
    cijfer: -/5= 2

Nogmaals een report voor mij! En hier zitten volgensmij geen 18+ mensen:P Al verwijder je de plaatjes iedereen weet nog steeds waarover dit gaat!

Beste Tcbhome,

Erg mooie website enkel heb ik me aangemeld en er staat dat er een emailtje naar mijn hotmail is gestuurt.

Het activatie maitlje komt niet aan maar mijn gegevens die krijg ik alleen te zien?

Groet,

Mitch

Beste Niels,

Mijn moeder heeft alles veranderd en dus ook het wachtwoord:P
    ik denk zelf niet dat als ik aankom om het wachtwoord te vragen dat ze dit ook daadwerkelijk gaat vragen:P

Ik heb zelf het wachtwoord al geprobeerd maar niks help.

Zoals: Admin en/of Administrator

Groet,

Mitch

Beste cp leden,

Ik heb een aantal weken leden gevraagd wie er ( Rose online ) speelden, en dat waren er toch veel.

Hierbij wil ik vragen of dat iemand een soort van Private server wilt beginnen.

Wat is hier de bedoeling van?

1. Fun hebben
    2. Leuke leden hebben
    3. Leuke events verzinnen en pret hebben etc...
    4. Geld verdienen ( als het goed is? )

Interesse hierin kun je me altijd een mailtje sturen?

Ik maak dit topic omdat ik zelf wel zoiets kan maken maar omdat ik niet verder kom om mijn router open te zetten van de 66,000 poorten wil ik er 3 openzetten maar omdat ik het wachtwoord niet weet van mijn router kom ik dus helaas niet verder:P
    Ik weet dus niet of iemand hierin interesse heeft.

Groetjes,

Mitch