Posts by montblanc

Dit is natuurlijk helemaal niets, ga eerst even een budget opstellen rond de 100,- ongeveer of meer, en dan kun je verder praten, zoals Alexruter al zegt '' Je krijgt niet alles gratis '' Hou je hier dan ook aan, soms kunnen we wel is zeggen, ok dit gaan we vrijgeven maar om te gaan vragen om een layou + een Logo. Het kan niet gekker worden.

Maar alsnog stel je hebt een layout/Design dit ga je dan zkr op internet gebruiken en/of verkopen maar dit kan je nog niet op internet zetten omdat hij nog Gesliced moet worden.

Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is en dat dit topic gesloten kan worden.

Mvg: Mitch

En alexruter, heeft u ook zooön tutorial over die achtergrond, Ik heb netgekeken op internet/Google maar kan nog niks vinden? Ik zoek eventjes verder

Heeft iemand misschien zoön Tutorial zodat ik ook mooie navigatie's kan maken.

Ik denk dat DeWilde dit ook graag wilt hebben?

Mvg: Mitch

Beste, leden

Ik ben weer bezig geweest met layouts aan het ontwerpen etc...

Maar nu heb ik deze toch even voor mjin broer gemaakt, ik zou graag jullie positieve kanten willen horen en ook zeker jullie negatieve kanten.

MVG: Mitch

Ok bedankt Cas.

Ik hoop dat ik dan nog wat tips krijg om de layout zo goed te maken zodat ik hem dan uiteindelijk kan gebruiken, Maar Cas, dit is geen Crime layout hoor wat je ook al in je vorige topics liet zien.

Maar ik zal zeker nog meer tutorials volgen.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.08.09 21:12:24:
    Wilt niemand meer beoordelen?

Beste, CP leden

Ik ben gister bezig geweest met een layout.

Ik gebruik wel plaatjes maar daar zitten copyright op als het goed is en dit geld alleen voor voorbeeld

W0utR: kies volgende keer wel de juiste categorie!

Wat Diester al zegt: Ik sluit mij hierbij aan.

Ik vertrouw zoiets niet omdat als je €250,- per dag krijg dan loopt je wel erg snel binnen om alleen even je msn list toe te voegen.

Dit zal puur reclame zijn, en als jij dan 1 iemand uit jou contact list hebt uitgenodigd dan zal dit ongeveer 0,30 cent opleven of zelfs minder maar dit zal wel verschillen.

Je moet maar kijken wat je doet Rickown

Ok ik heb het geupload dus vanaf nu kunnen jullie de layout even bekijken

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.08.09 21:58:08:
    Niemand meer?

Beste, CP leden

Ik heb nu een layout gemaakt
    Maar zou iemand hem willen slice voor mij zodat ik hem aan mijn broertje kan geven.

Ik zou het liefst dat het slice gratis kan gebeuren want mijn kleinere broertje wilt graag een eigen website beginnen, maar omdat ik niet kan slice gaat het een beetje moeilijk.

Voor layout laat ik even in pm zien als je interesse hebt.

Bij deze mijn layout:

Ja wat A Rutter al heeft gezegd feliciteer hem gewoon op de dag dat hij jarig is en verder niets.

Niet negatief bedoel hoor maarja je hoorde al dei andere reactie's

Beste,

Zou je jou achtergrond willen delen, mijn broertje van 10 vind hem erg mooi en wilt hem heel graag op zijn computer hebben.

Zouden jullie tuts kunnen vinden voor Rickown en voor mij Alsjeblieft, dan ga ik zelf ook nog even op google surfen.