Posts by montblanc

Ok bedankt, ik ga meteen aan de slag en ik meld het jullie als het me lukt.

Mvg: Mitch

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.08.09 22:57:03:
    Ok ik heb alles geinstalleer maar nu had ik een schermpje van dat ik alles kon instellen, maar er staat niks van Automessenger:hmm:

Heeft iemand zelf msgplus.net gedownload, misschien handig als iemand een kleine screen laat zien?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.08.09 23:14:09:
    Ok topic kan gesloten worden, bedankt voor jullie reactie's ik heb het gevonden.

Topic kan gesloten worden

Beste CP leden

Ik heb een kleine vraag:

Heb je een soort van Automessenger dat je een bericht typt en als iemand wat zegt tegen jou dat die Automessenger dan zegt:

Automessenger: Op dit moment ben ik weg.

Citaat van TimD

nou trek het je niets aan, je kan al beter designen dan mitch die het al een week of twee doet ><

Dit slaat natuurlijk nergens op want ik probeer dingetjes uit mijn hoofd, ik heb de 1ste 3 dagen ook tutorials gevolgd en vervolgens heb ik in de tuin gezeten en dingen getekend en vervolgens uitgewerkt op de computer en dat zagt er nog beter uit dan die tutorials die hij nu maakt.

Je bent wel wat zielig hoor Cashmoney want iedere keer kom je met een layout waarvan jij hem hebt geript en dat je verbolgens een tutorial gaat volgen, Die TUTORIAL volgen is geen probleem maarja hiervoor had je volgensmij een website geript. Maarja im geef hierbij een 0

ok bedankt voor je tips.

Ik werk helemaal niet met fonts, ik deed gewoon Arial 12 px punt.

Verder deed ik niks maar dat is dus neit mooi genoeg.

Maar in iedere geval, bedankt voor je tips.

Beste, leden

Hebben jullie misschien nog leuke patterns liggen voor een Maffia crime?

Ik heb al wat op internet gesurft maar daar kan ik niet echt iets leuks vinden.

Hierbij verkoop ik mijn layout.

Omschrijving product: Dit is een Out-Game layout
    Voorbeeld:

Startbod: €2,-
    Opbieden met: €1,-,-
    Buy-now/prijs: €5,-
    Waarom verkopen: is gemaakt voor de verkoop.
    Wat krijg je PSD.File

veiling eindigt 48 uur na eerste bod
    Betaalwijze: Overschrijving

Ok bedankt K. Rens van je antwoord en iedereen natuurlijk:D

Ik zou graag dit topic willen behouden zodat ik dan mijn resultaat zou kunnen laten zien aan jullie.

Maar met opnieuw beginnen, is het dan ook echt heel de layoyt verandeen, of zijn het de tips die Alexruter al zei?

Zoals:

1. De content en het menu zijn veel te groot.
    2. De lay-out kan never nooit zo op een mooie manier gesliced worden.
    3. Het ziet er te simpel en onafgewerkt uit.

Nouja opnieuw beginnen wordt het al helemaal niet, dan kun je wel vergeten:P

Tips van Alexruter waren perfect maar om helemaal overnieuw te beginnen is een beetje onzin

Ja je hebt gelijk dat het er dan mooier uit gaat zien, Maar van iemand op CP heb ik gehoord dat je 1x op je layout geen shadows moet gebruiken, Ik zal jou tips zeker gaan gebruiken.

MVG: Mitch

Ok leden van CP

Ik heb mijn layout af, Ik wil graag jullie reactie wat er beter kan etc...

En als alles klaar is en goed genoeg, dan geef ik hem gratis weg aan iedereen op CP

Nee man download heb ik niet nodig, ik zou hem graag zelf willen maken zodat hij dan zeg maar Orginele is:P

How srry, maar dit zocht ik wel:D Srry hoor.