Beste,
Hierbij ben ik aangenomen als PC onderhoud en PS3 onderhoud.
Mvg: Mitch
Beste,
Hierbij ben ik aangenomen als PC onderhoud en PS3 onderhoud.
Ok bedankt voor jullie mening, ik ga er hard aan werken.
Topic kan gesloten worden en/of die andere topic.
Mvg± Mitch
Leden srry voor een dubbele topic maar ik moet even zekerheid krijgen of deze layout goed genoeg is.
Graag raten met het voglende
Wat vind je ervan
Wat kan ongeveer de waarde zijn?
Wat kan er nog eventueel bij?
Graag ook een cijfer erbij 0/10
Ok te gek, ik moet even Adobe photoshop installeren vanwege mijn computer ( Gister alles eraf gegooid en er nieuw opgezet.
Mg: Mitch
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.09.09 20:42:57:
Nu heb ik stap 3 erop gezet.
Ja bedankt, maar hij is nog niet af en ik was verplan om mijn lettertype te verkleinen.
Ik kom morgen met mijn laatste stap.
Uhmm Kwil niet veel zeggen maar die schoen hoort weg:D Ik heb hem van mijn bureauachtergrond gekopiërd en vervolgens in adobe photoshop uitgewerkt en vervolgens kom je dan dat je dan 1 schoen mist.
Ik weet nou niet precies hoe ik verder moet met de layout. Hebben jullie misschien tips?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.09.09 08:54:56:
Hierbij heb ik 2 layouts geplaats, vanavond ga ik verder met mijn layout.
Ja het is eigenlijk een bureau achtergrond volgensmij kan dat?
Edit:
Beste cp leden,
Ik vraag uw mening wat u ervan vind.
Stap: 1
Stap: 2
Stap 3:
Graag een beoordeling met het volgende
Wat vind je ervan?
Wat kan beter
Wat is al goed
Heb je nog tips?
De volgende layout komt morgen en/of al vandaag.
Ik neem alleen de layout?
Begint erg Nice te worden, Ik hoop dat de tweede stap nog mooier gaat worden:D
Ja over die gele buttons dat zal ik ook een andere kleur geven en/of de letters die erin staan zou je misschien wel zwart kunnen maken?
Verder komt de layout mooi over bij mij.
Denk het niet, hij is als het goed is gestopt?
Ja dat wel, maar wat wil je er tegen doen?
NIKS
Gewoon de mensen die gratis dingen vragen, gewoon negeren en de mensen die wat verkopen daar hebben we gen probleem mee.
Alex als we nu stoppen met dingen te roepen dan kan het gewoon gezellig blijven.
Als WoutR de mensen in de gaten kunnen houden of ze wat gratis willen HEBBEN dat dit topic Z.S.M te sluiten. Zo ver kom je ruzie.
Ik ook niet, ze zijn aardig maar ze kunnen ook streng zijn, maarja als je een crew hebt waar alles mag tja dan heeft het weinig zin om criminalspoint zo goed draaiend te houden
Citaat van treeWat vind jij aan de crew en waarom?
De crew is goed volgens mij, maar ergens gaan ze veel te ver in, en dat is namelijk in het offtopic gaan.
Ik kan begrijpen dat je iemand een waarschuwing kan geven als hij echt ontzettend offtopic gaat, maar bij kleine dingetjes moet je het toch ook allemaal relativeren en niet meteen zo streng zijn.
Ja dit begrijp ik wel maarja, de crew moet wel streng zijn hë anders kun je zomaar je eigen gang gaan. en als je de 1,000 post bijna hebt gehaald is het onnodig als je een topic hierover wilt starten? ( Dat lijkt mij )
Beste, CP leden
nadat ik het topic heb gezien van ALEX wil ik nu weten wat jullie van de crew vinden, eerlijk gezegd vind ik de crew helemaal TOPPPPIIEIEEIIEdus aan mij ligt het niet:P
Ik hoop dat jullie een reactie achterlaten met de volgende punten.
Wat vind jij aan de crew
waarom?
Ik geef 1 TIEN
Mooie website:D