Posts by montblanc

@Woutr,

Divs werken en met float leer ik met die ene website die ik al liet zien.

@ Dein,

Uhmm Engels is een poepie:P Dus dat zal wel lukken, ik zal eens kijken wat ik morgen ga en kan proberen.

Als ik vragen heb stel ik dit in dit topic.

Met vriendelijke groet,

Mitch

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.09.09 21:27:21:
    En zou ik een van jullie op msn mogen spreken zodat als ik vragen heb dat ik ze meteen kan stellen?
    Graag via Pm

Met vriendelijke groet,

Mitch

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.09.09 13:45:39:
    Uhmm wat is nou het beste?

Je website eerst slice en vervolgens css uit proberen?

Met vriendelijke groet,

Mitch

Ok Slice zal denk ik wel lukken uhmm dus ik ga dus even naar de website W3C en vervolgens ga ik mijn website slice? En dan?

Want CSS kan ik dus nog echt niet.

Das waar maar ik ben nog een beginner met CSS en ik heb een kleine tutorial gevonden waarvan ik goed kan leren wat alles is ik zal hem even posten:

Erg goede website en ik zal deze dus eventjes vaker gaan gebruiken zodat ik dus alles goed kan begrijpen:

http://cssleren.nl/index.php

Met vriendelijke groet,

Mitch

Dus als ik het goed begrijp hoor je dus CSS te leren?

En vervolgens maak je een design in photoshop en je hebt je layout gesliced en dan nog CSS Maken en je layout is klaar om op het web de plaatsen?

Zouden jullie willen zeggen of dit waar is?

Met vriendelijke groet,

Mitch

Beste cp leden,

Zouden jullie mij een paar tips willen geven hoe ik het snelste kan basen. Ik laat nu een soort van kleine ervaringen zien wat ik al kan:

HTML: 40%
    CSS: 0%
    Slice: 60%

Zouden jullie alsjeblieft een goede tutorial willen zoeken, ik heb al gekeken op Google maar sommige layots moest je betalen en vervolgens ging diegene het uitleggen.

Als ik het kan dan ga ik 5x gratis basen + slice

Met vriendelijke groet,

Mitch

CP leden,

Ondanks dat ik graag een advertentie website wil beginnen moet ik een goede layout maken maar mijn inspiratie is niet zo goed, nu heb ik toch een paar vraagjes dat is het volgende:

Wie zou voor mij een Layout willen maken?
    Wie zou voor mij een layout willen slice/basen

Stel dat de ene Kees heet en de andere Dennis

dan krijgen die twee personen 2 plaatsen op mijn advertentie website voor onbeperkt adverteren.

Voor vragen kun je me een PB sturen.

Met vriendelijke groet,

Mitch

Beste cp leden,

Ik zou heel graag een advertentie website willen beginnen maar nu wil ik mijn EIGEN design uitkiezen zodat ik die dus op het web kan plaatsen maar nu heb ik 1 probleem dat is het volgende:

Ik kan niet base/slice

Wie zou voor mij willen base en/slice en als er nog CSS bij moet ook heel graag.

Wat krijg je als vergoeding

Oneindig lang advertentie ruimte, dus je staat voor altijd op de website die ik dus op het web heb staan.

Voor vragen kun je altijd contact opnemen via PB.

Met vriendelijke groet,

Mitch

Wit007,

Ik heb al een soort van Design in mijn hoofd waarvan ik denk, nou daar is wit007 wel tevreden over, Ik ben hem nu aan het ontwerpen en je zult wel zien wat het wordt.

Met vriendelijke groet,

Mitch

Mensen srry voor Off-topic maar er zitten wel een paar fouten in het Design.

Rechter poppetje is neit goed uitgesneden onder zijn oor en daar zie je dus ook nog wat kleur zitten.

Verder ziet het Design er netjes uit, als ik eerlijk ben zal ik dit nog eventjes veranderen.

Met vriendelijke groet,

Mitch

Beste cp leden,

Nadat ik toch langere tijd iets van photoshop heb geleerd en tips gevraagd aan jullie wat beter kon enzo, maar nu wil ik mij inzetten om gratis layouts weg te geven, het mag je eigen ontwerp zijn.

Natuurlijk kun je aan mij ook je wensen geven wat je wilt etc...

Heb je interesse pm mij even en dan maak ik gratis de Layout voor je.

( Bij het overhandigen van de layout krijg je enkel de PSD File )

Waarom maak ik gratis layouts voor jullie?

Ik zou heel graag mijn photoshop kunsten uitbreiden doormiddel van werk uit te voeren wat ik in de afgelopen 4 a 5 maanden heb geleerd.

Met vriendelijke groet,

Mitch

Ik denk zelf niet dat mensen scripts online gaan zetten, want er is al 1 topic open volgens mij ook over criminolz, en als iemand iets unieks heeft gemaakt wat criminolz zel nog niet heeft gaan ze dat denk ik zkr niet hier plaatsen:D

Het is goed bedoeld maarjah

Mvg: Mitch