Posts by montblanc

@Woutr,

Divs werken en met float leer ik met die ene website die ik al liet zien.

@ Dein,

Uhmm Engels is een poepie:P Dus dat zal wel lukken, ik zal eens kijken wat ik morgen ga en kan proberen.

Als ik vragen heb stel ik dit in dit topic.

Met vriendelijke groet,

Mitch

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.09.09 21:27:21:
    En zou ik een van jullie op msn mogen spreken zodat als ik vragen heb dat ik ze meteen kan stellen?
    Graag via Pm

Met vriendelijke groet,

Mitch

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.09.09 13:45:39:
    Uhmm wat is nou het beste?

Je website eerst slice en vervolgens css uit proberen?

Met vriendelijke groet,

Mitch

Ok Slice zal denk ik wel lukken uhmm dus ik ga dus even naar de website W3C en vervolgens ga ik mijn website slice? En dan?

Want CSS kan ik dus nog echt niet.

Das waar maar ik ben nog een beginner met CSS en ik heb een kleine tutorial gevonden waarvan ik goed kan leren wat alles is ik zal hem even posten:

Erg goede website en ik zal deze dus eventjes vaker gaan gebruiken zodat ik dus alles goed kan begrijpen:

http://cssleren.nl/index.php

Met vriendelijke groet,

Mitch

Dus als ik het goed begrijp hoor je dus CSS te leren?

En vervolgens maak je een design in photoshop en je hebt je layout gesliced en dan nog CSS Maken en je layout is klaar om op het web de plaatsen?

Zouden jullie willen zeggen of dit waar is?

Met vriendelijke groet,

Mitch

Beste cp leden,

Zouden jullie mij een paar tips willen geven hoe ik het snelste kan basen. Ik laat nu een soort van kleine ervaringen zien wat ik al kan:

HTML: 40%
    CSS: 0%
    Slice: 60%

Zouden jullie alsjeblieft een goede tutorial willen zoeken, ik heb al gekeken op Google maar sommige layots moest je betalen en vervolgens ging diegene het uitleggen.

Als ik het kan dan ga ik 5x gratis basen + slice

Met vriendelijke groet,

Mitch

CP leden,