Hhihih, Uhmm als jullie door willen duscusiëren, doe dit even op http://www.hoofddoekjestax.nl want ik denk dat je hier geen off-topic mag plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Mitch
Hhihih, Uhmm als jullie door willen duscusiëren, doe dit even op http://www.hoofddoekjestax.nl want ik denk dat je hier geen off-topic mag plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Mitch
Prima en duidelijk.
Goed gezegd, Koen Rens.
Er kan niemand inkomen, tenzij ze het ww weten van Stephen:P
Nee maar het ideë is er wel:D
Toen zijn alle accentjes aanvaard in het forum
Met vriendelijke groet,
Mitch
Ik ook niet:S
Ik heb nu Pspad.com gedownload, en vervolgens moet ik mijn HTML pagina erin zetten en vervolgens gaat dat programma gelijk alles maken, alleen moet je nog enkele div's maken?
En dan zou ik mijn HTML niet meer hoeven te maken, enkel nog CSS?
Met vriendelijke groet,
Mitch
Zou iemand mij graag willen helpen, met CSS + HTML
Het probleem is, Ik weet nooit met welke dingen je moet beginnen zoals de Header, Content, footer etc...
Zou iemand mij willen helpen.
Ik had iemand op msn maar die is er af en toe wel eens maar niet genoeg online.
Met vriendelijke groet,
Mitch
Bij deze neem ik de 1e, en kan dit topic gesloten worden.
Met vriendelijke groet,
Mitch
Beste CO leden,
Ik ben weer eens bezig geweest met het ontwerpen van mijn eigen portfolio en daar is het volgende uit gekomen.
of
Zouden jullie met het volgende willen beoordelen
Raten: 0/10
Minpunten:
Pluspunten:
Wat kan er verbeterd/toegevoegd worden?:
Met vriendelijke groet,
Mitch
Als er zulke mensen op cp zitten zou hij toch gewoon een pernamente ban verdienen? Want op Wmcity is hij dus weggepest en wilt hij ons hier oplichten?
Ik ga voor een PERNAMENTE BAN ik weet niet of er meer mensen hier voor gaan maar laat het hier achter:D
Met vriendelijke groet,
Mitch
Of een gradient overlay ofzo iets:D
Natuurlijk, Ik heb overal motivatie voor, Dus ik hoop zeker dat ik het eind van deze week heb geleerd:D
Met vriendelijke groet,
Mitch
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.09.09 15:22:15:
Hoe zou ik gemende kunnen verwerken in HTML?
Ik probeer nu wat maar het lukt nog niet echt, heeft iemand nog enige tips hoe ik dit kan oplossen?
Met vriendelijke groet,
Mitch
Cp leden,
Ik heb een layout gemaakt om deze te gaan testen, omdat ik net ben begonnen met CSS.
CSS lukt mij nog niet echt en wil ik graag dat iemand mij helpt, als iemand het nou eenmaal voordoet, weet ik ( Heel misschien ) hoe het een beetje moet
Het gaat om de volgende layout:
Zou iemand mij willen helpen met het basen van deze layout.
Je kunt mij een PM sturen of in dit topic zetten.
Met vriendelijke groet,
Mitch