Posts by montblanc
-
-
Helemaal mee eens
-
Ja et was toch opgelost? Of die andere vroeg zkr geld?
-
Ja ik heb een goede website waar je goede tuts kunt vinden over flash.
Met vriendelijke groet,
Mitch
-
Ja zie je, dus er is geen probleem dat hij die cartoon niet mag gebruiekn + dat hij geen rechten heeft. Dus hij kan deze cartoon gewoon gebruiken.
-
Ja maar altijd over die rechten, je kunt het toch zien als proef palatje, het hoeft nooit te zijn dat hij deze banner gaat verkopen het gaat er alleen maar om hoe die eruit ziet met plaatje en het geef weer inspiratie. Dus ik denk zelf als hij deze banner gaat verkopen dat hij dit plaatje op ten duur weg zal halen.
-
Dan lijkt het me dat hier een slotje op kan?:slotje:
-
Cijfer: 3/10
Pluspunten: bewegende dingetjes
Verbeter punten: Andere kleurtjes/ is eigenlijk wel redelijk maar kan nog iets mooier denk ik.waarde: N.V.T
Ik zou eigenlijk ook wel een eigen banner willen maken, maar ik weet dus neit met welk programma:P Maarja, verder TOPPIE Wit007
Met vriendelijke groet,
Mitch
-
Hij wilt graag een source. Maar dan een muziek source waarbij je gewoon doodleuk liedjes kunt toeveogen.
-
Twitter kan ook handig zijn:D
Maar is wel goed een " Update pagina "
-
Ok bedankt Gunpower, en bedankt dat je niet zo reageerd zoals Tree.
Topic kan gesloten worden:slotje:
Met vriendelijke groet,
Mitch
-
Maar Tree snao je denk ik iets niet?
Natuurlijk ga ik die dus niet gebruiken, ik ga daar plaatjes in ververken.
En rippen ben ik al helemaal niet verplan want dan weet ik dat ik al helemaal fout zit, en ik vraag ook niet of je off-topic gaat geven. Ik vraag alleen of ik deze mag gebruiken dus je moet je laffe woordjes maar thuis houden.
-
-
Cp leden,
Zouden jullie even willen zeggen of hier copyright op zit?
Zo niet dan ga ik hem gebruiken.
Met vriendelijke groet,
Mitch
-
Ik heb je al een PM gestuurd:D
-
Volgensmij heb je dit al eerder laten zien, want die layout komt me erg bekend voor.
Met vriendelijke groet,
Mitch
-
Ok prima gezegd ( Terrorsheep )
-
oh ok:D
-
Whihih:D
-
Eigenlijk gaat het niet over discriminatie, je kunt overal je mening kwijt op het forum, alleen als het te erg wordt gaan we natuurlijk ingrijpen:D