Posts by montblanc

Beste cp leden,

Nadat ik een nieuwe versie heb laten updaten op mijn computer start mijn beeldscherm niet meer, mijn eerste indruk ging toch echt aan mijn kabel of het daar aan lag, maar nu bleek ik van meerdere mensen te horen gekregen dat zei er ook last van hebben en dat het ( Misschien ) door de update komt.

Heeft iemand anders hier last van of heeft iemand nog wat tips om dit probleem op te lossen?

Software computer: Windows Vista

Met vriendelijke groet,

Mitch

Beste cp leden,

Ik heb een SQLyog maar dit is een programma, hier gaat het niet over maar ik wil even zeker weten of je dit ook gewoon via je website kunt uploaden of conecten? Inplaats van/via SQLyog? Dat je dit dus kunt connecten met je Mysql server? Zoja, onder wat zou ik dan kunnen kijken?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groet,

Mitch

Ok srry hiervoor, Ik heb al wat gekeken is dit een soort programma dat je dus bestanden naar je Mysql server kunt uploaden? Anders doe ik het via FilaZilla? ofzoiets:P Ik denk dat jullie me wel begrijpen.

Zou dat kunnen met dat programma?

Dit programma is wel te kopen maar $999,-:cheer: whihhi, het zal wel een optie zijn, maar als iemand me kan helpen met zulke problemen zal het makkelijk zijn.

Beste CP leden,

Na enige tijd website's bouwen en designen ben ik ook overgestapt om servers te maken. Alleen nu heb ik 1 probleem!

Ik heb een programmatje geopend genaamd: ( SQLyog )
    nu wil ik graag weten hoe ik door de geregistreerde code's heen moet komen.

1.

Als ik iets invul krijg ik een error, maar ik weet echt niet wat ik meot invullen.

2.

Hebben jullie enig ideë hoe ik dit zou kunnen oplossen, of als iemand ook zo'n programmatje heeft zou iemand hem dan alsjeblieft kunnen uploaden?

Alvast heel erg bedankt als een van jullie me kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Mitch

Patrick, zodra het spel klaar is hë, kun je het spel dan hier ergens posten zodat IK en Andere mensen het kunnen spelen?

Alvast bedankt

Beste cp leden,

Ik was afgelopen week ziek geweest en ik dacht, " Laat ik is wat maken " en dit heb ik dus ook gedaan en hierbij verkoop ik een kleurrijke layout.

Layout:

Let op:

De header zit copyright op, en is bedoeld voor eenVOORBEELD

Geldprijs:

€4,50

Betalingswijze:

Overschrijving

Alleen reageren als je intresse hebt.

Met vriendelijke groet,

Mitch

Citaat van Skynet

Ohh owkeej dan ik weet niet dus

Een ding zeker het is een standaard script enkel beetje omgebouwd

Nee Skynet, GOED LEZEN! ( JanSteen ) Dat is de TOPIC starter van dit topic.

Ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in. Ik denk dat ik dan nog even goed ga nadenken of ik het hoesje neem of niet. En knopjes eruit snijden is ook een ideë maar is wel zonden van die ?20,-:p

Ik laat vanmiddag meer van me horen.

Met vriendelijke groet,

Mitch

Beste cp leden,

Ik ben al enige tijd opzoek naar een hoesje wat geschikt is voor de Samsung Star S5230, maar wat ik zoek dat is er wel maar dat is voor de oude Samsung Star en niet voor de Samsung Star S5230 Dus nu is mijn vraag, kunnen jullie me alsjeblieft helpen om mee zoeken naar het geschikte hoesje.

Voorbeeld

Dus ik wil graag dat ik het scherm gewoon nog kan aantikken en dat ik dus de toetsen van onderen ook nog aan kan klikken.

geld voor het hoesje

Ik denk dat €10,- tot €15,- wel genoeg is.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Mitch

Beste Leden,

Is er nog iemand die nog een layout nodig heeft voor zijn/haar website, dan kun je die bij mij aanvragen en dan overleggen we over de prijs.

Graag voorbeelden laten zien wat jij graag in je layout wilt hebben.

Heeft u intresse PM mij even.

Met vriendelijke groet,

Mitch

Beste leden,

Hier heb ik weer een design wat ik niet voor heel veel wil verkopen.

Copyrights:

- Geen copyrights op images (gratis stock foto's)

Wat ktijg je: PSD.File

Let op!!!

Nu voor €4,50,-

Betaling: Overschrijving

Mail me als je intresse hebt.

Extra content vakken erbij maken is altijd mogelijk.

Off-topic laat ik verwijderen door moderators.

Met vriendelijke groet,

Mitch

Nee maar ik bedoel, op het moment dat je op je telefoon op het icoontje klik ( MSN ) dat hij meteen aanmeld zodat je meteen kunt msn'en, inplaats van dat je eerst naar wlive.nl moet gaat.

Ik hoop dat ik dus weer een paar reactie's krijg