Designen is mischien niet mijn beste vak maar door wat te proberen en te kloten kan je toch nog wat moois maken vind ik
Laatste stap
Designen is mischien niet mijn beste vak maar door wat te proberen en te kloten kan je toch nog wat moois maken vind ik
Laatste stap
Staat het zwart op wit dat je de layout heb gekocht bij hem dan kan je nog aangifte doen zoniet dan blijft er maar weinig opties over
Het is of zelf een layout maken of een nieuwe layout laten maken bij iemand anders waarvan je feedback heb
niet slim eerst betalen dat is de fout die je hebt gemaakt want wat nou als de layout helemaal niet goed is dan zat je ook met gebakke peren
morgen stuur ik me laatste inzending
nou gooi uhm gewoon online die jongen heeft inderdaad vrij weinig zelf gescript
Stap 4 iemand nog tips
Ik zelf luister reggea en niks anders
stap 3
Hier mijn inzending
handel moet je veranderen in handle
Hahaha nee hoor monoglobe ik probeer je te helpen kijk we kunnen je alles wel vertellen maar als je niet weet hoe je het moet doen in photoshop dan kom je ook niet ver en als je egt mooie dingen wil kunnen maken zou ik eerst wat meer tutorials volgen maar denk er maar overna op een dag krijg je het wel door ik wens je verder veel succes ik heb je geprobeert te helpen Mvg Spy
Het is jou layout jij moet er mee doen wat je wil ik kan niet alles voorzeggen Kijk eens op http://www.tutorialized.com daar heb je zoveel tutorials van headers ik raad je eigenlijk eerst aan om gewoon een stuk of 5 tutorials te volgen van grunge tot en met layout design je merkt meteen at je je vaardigheden verbetert want jij heb geen inspiratie en als je meer weet over photoshop is het makelijker om inspiratie op te doen dus wens ik je veel succes
Ja het ziet er mooier uit alleen de header zou ik anders maken en zowiezo de tekst ook laat het meer in elkaar overlopen dan zomaar 2 images in de header ziet er heel onprofesioneel uit
Mvg spy
Hier alsjeblieft geeft de layout andere kleuren en andere logotjes en klaar ben je http://www.tutorialized.com/vi…layout-in-photoshop/60961
oke zal ik doen
Hallo, Criminalspoint
Ik zeg op crimeway een layout staan
dus ik denk ik koop de layout
ik netjes betaald dus ik druk download
En tsja ik zag al aan het bestand dat het niet te vertrouwen is ik heb een printscreen gemaakt
klopt dit bestand of ben ik gewoon in ze zeik genomen
ben je verzekert tegen valschade zoja moet je wachten tot het ding niet meer in de winkel is te krijgen
en dan smijt je je telefoon kapot ga je terug naar de winkel ze telefoon hebben ze niet meer dus je mag dan een soortgelijke uitkiezen (blackberry bold 9700 bevoorbeeld) of samsung galaxy s