Posts by spy

Hallo, Cp

Ik ben nu ongeveer anderhalve week bezig met een project.
    Maar nu ben ik opzoek naar iemand met ervaring in php die me een steuntje in me rug kan geven
    Zelf ben ik pas sinds anderhalve week weer begonnen met scripten de meeste scripts lukt me wel om te maken maar ik heb ook iemand nodig die mee kan helpen in het scripten.

Hosting en domein heb ik al
    Layout is in de maak
    De verdiensten worden gedeeld

Ben je geintresseert Pm me dan

Mvg Spy

Hallo,

Is er iemand die een layout voor me wil maken
    Incl slicing en basing
    Budget = 50 euro

Pm me voor meer informatie

Mvg Spy

Heey cpers

Ik ben opzoek naar een plattegrond scripts zoals farmville
    weet iemand waar ik een simpel scripts als dat kan vinden
    het liefst in php gescripts

alvast hartstikke bedankt

Mvg Spy

Hallo iedereen

Na een tijdje offline te zijn geweest ben ik weer terug.
    Ik ben opzoek naar een partner voor mijn site crimecc.nl het is een oud project van mij waar ik mee gestopt was i.v.m. privé redenen maar aangezien ik weer verder wil met scripten/designen en crimecc.nl weer een nieuw leven wil geven.
    ben ik opzoek naar een partner die verstand heeft van php en het liefst ook nog redelijk kan photoshoppen.
    Verder is de website net zo veel van jou als dat het van mij is ik kan helaas ongeveer 2 uurtjes per dag met de site bezig houden denk dat dat wel genoeg is aangezien ik een fulltime baan heb.
    Als je geïnteresseerd ben laat het me weten

Met vriendelijke groet
    Nando:)

(Toestemming van Joshua)

Habib10 als je wilt streamen moet je rechten kopen en iemand van criminalspoint kan dat nie zomaar betalen wil je dj worden ga dan naar een radiostation en solliciteer daar dan of ga zelf plaatjes maken

Uhm eerlijk gezegt vind ik de layout niet zo mooi
    Ik kan je layout wel rate maar dat word toch niks
    In ieder geval ligt de waarde tegen de 0.25eurocent

Weer een afzeik topic
    Als svenb banditi wil ombouwen dat is het toch zijn keus hij vraagt toch of mensen hem kunnen helpen en niet om afgezeikt te worden SvenB ik wens je veel succes (niet geschoten is altijd mis)