is de layout al gesliced?
Posts by spy
-
-
Veel succes!
-
-
Hallo, Cp
Ik ben nu ongeveer anderhalve week bezig met een project.
Maar nu ben ik opzoek naar iemand met ervaring in php die me een steuntje in me rug kan geven
Zelf ben ik pas sinds anderhalve week weer begonnen met scripten de meeste scripts lukt me wel om te maken maar ik heb ook iemand nodig die mee kan helpen in het scripten.Hosting en domein heb ik al
Layout is in de maak
De verdiensten worden gedeeldBen je geintresseert Pm me dan
Mvg Spy
-
-
-
ja ik heb geprobeert het script uit criminolz te slopen maar lukt me niet
-
Graag zelfs
-
Heey cpers
Ik ben opzoek naar een plattegrond scripts zoals farmville
weet iemand waar ik een simpel scripts als dat kan vinden
het liefst in php gescriptsalvast hartstikke bedankt
Mvg Spy
-
Hallo iedereen
Na een tijdje offline te zijn geweest ben ik weer terug.
Ik ben opzoek naar een partner voor mijn site crimecc.nl het is een oud project van mij waar ik mee gestopt was i.v.m. privé redenen maar aangezien ik weer verder wil met scripten/designen en crimecc.nl weer een nieuw leven wil geven.
ben ik opzoek naar een partner die verstand heeft van php en het liefst ook nog redelijk kan photoshoppen.
Verder is de website net zo veel van jou als dat het van mij is ik kan helaas ongeveer 2 uurtjes per dag met de site bezig houden denk dat dat wel genoeg is aangezien ik een fulltime baan heb.
Als je geïnteresseerd ben laat het me wetenMet vriendelijke groet
Nando:)(Toestemming van Joshua)
-
Habib10 als je wilt streamen moet je rechten kopen en iemand van criminalspoint kan dat nie zomaar betalen wil je dj worden ga dan naar een radiostation en solliciteer daar dan of ga zelf plaatjes maken
-
Dat mag niet zomaar 1 2 3 moet je voor betalen om te draaien
-
Je mag crimecc.nl /be wel overnemen
-
Je hebt volgens mij usb sticky wat als een geluidskaart werkt mischien zou het op een ps3 ook wel werken
-
-
Weer een afzeik topic
Als svenb banditi wil ombouwen dat is het toch zijn keus hij vraagt toch of mensen hem kunnen helpen en niet om afgezeikt te worden SvenB ik wens je veel succes (niet geschoten is altijd mis) -
wou nog een paar aanpassingen doen maar de tempate is klaar
-
Zo devlover ziet er egt mooi uit hoor mijn complimenten
Mvg Spy
-
Mijn 1na laatste stap
-
Cas we hebben maar tot 1 januari de tijd ik probeer nog wel wat aanpassingen doen als ik nog tijd heb