Fijn dat er weer eens wat goede structurele wijzigingen in het team zijn aangebracht. Succes met de nieuwe functie Tim.
Posts by Cas
-
-
Halo,
"World's most used browser"
Dat vond ik wel erg dom.
Mvg,
TimZiet er inderdaad erg knullig uit... Voor de mensen die het interessant vinden: http://www.w3schools.com/browsers/browsers_stats.asp
-
Ik vind persoonlijk dat ze echt met iets beters moeten komen willen ze gebruikers over halen IE te gaan gebruiken. Zelf proberen ze iedereen wijs te maken dat IE de beste, snelste en meest veilige browser is, hopelijk krijgen ze zelf ook eens in de gaten dat dit uit de lucht gegrepen onzin is.
-
Om Ajax onder de knie te krijgen zou ik je aanraden om een cursus o.i.d. te volgen. Voor nu kan ik je helpen met de volgende link: http://api.jquery.com/jQuery.post/ Hier leer je (bijna) de hele basis over de $_post methode met Ajax.
-
Wat voor problemen heb je? Ik zou je er vast mee kunnen helpen.
Wat betreft de contact pagina, deze ziet er prima uit.
-
ok, ik heb gewoon de error report afgezet
Slim! Zo weet je natuurlijk zeker dat je een veilig systeem in elkaar zet. [/sarcasm] -
Als je thuis bent in Wordpress kan ik je aanraden om een custom post type aan te maken voor agendapunten. Vervolgens kunt je een front-end posting formulier creëren om een een afspraak (CPT) aan te maken. Ik kan je aanraden om hiervoor de Gravity Forms plugin en de advanced custom fields plugins te gebruiken.
-
-
Leuk voor de leden die graag nieuwe vlakken van development willen leren kennen, echter is het niet wat makkelijk gezegd dat het meedoen met een cursus een status kan opleveren?
Ik denk dat je deze statussen beter als een soort elite-groep kunt houden zodat je zeker weet dat mensen in deze groepen ook daadwerkelijk de taal (bijna) compleet beheersen.
Misschien is het tevens leuk om de groepen / statussen uit te breiden met bepaalde andere skillsets zoals content management systems als Wordpress, Magento en Joomla? Tevens zit ik niet te wachten om een cursus te volgen over PHP, jQuery & Databases aangezien ik al relatief veel weet over deze groepen, echter ben ik wel bereid leden te helpen met vraagstukken betreffende PHP, jQuery & Databases.
-
Voordat het topic dan gesloten word wil ik dan toch nog even mijn mening geven.
Het niveau daalt hier inderdaad met de dag Cas., dit komt namelijk door mensen zoals jou die mensen alleen maar de grond in proberen te trappen zodat ze zelf hogerop kunnen staan.
Ik heb eveneens een oplossing gevonden voor het probleem.
Natuurlijk kan je bij een eigengemaakt script geen bron geven, maar deze jongen vraagt om gegevens en ik voorzie hem hierin.Wat ik zelf altijd fijn vind zijn meerdere oplossingen voor hetzelfde probleem, dan kan je kijken wat het beste werkt en er zelf nog wat aan passen. Maar om nou gelijk te zeggen dat het niveau daalt, dan moet je bij jezelf toch eens nadenken wat er met jou aan de hand is. Door dat namelijk te zeggen verlaag je je tot datzelfde niveau. Je had ook gewoon je mond kunnen houden en je niet zo aangesproken kunnen voelen, want ik heb het gevoel dat je je nogal snel op je tenen getrapt voelt.
Maar heb genoeg getypt, je kan altijd je mening uiten via een privé bericht zodat we kunnen zien wie deze discussie gaat winnen.
Als je moeite zou doen om mijn bericht even goed door te lezen zul je zien dat ik helemaal niemand probeer te beledigen. Ik probeer alleen maar duidelijk te maken aan de TS dat als hij verder zou kijken dan zijn neus lang is, hij het antwoord al lang voorbij had zien komen.
Ik zal mij alleen niet weer verlagen tot dit lage niveau om deze discussie überhaupt voort te zetten. Een mening geven is prima, maar doe dit op een normale manier. Als dit geen mogelijkheid voor je is, dan kun je beter je mond houden.
:slotje:
-
Klopt, maar als je er een link bij plaatst waar je het vandaan hebt krijg je er wat meer context bij.
Mijn link geeft meerdere oplossingen en laat de ervaringen en adviezen van andere mensen zien, wat kan helpen bij het inbouwen.
Denk hier de volgende keer aan, want dan komt het toch net wat duidelijker over bij de tsAls je zelf in staat bent om dit soort simpele scripts te schrijven lijkt het me onmogelijk om een bron te vermelden.
Het niveau op icts daalt met de dag.
-
In mijn bericht staat (bijna) hetzelfde script
Ik raad je aan eerst wat over javascript en jQuery te leren.
-
M.Beers waarom zou je in dit geval gebruik maken van Timeouts? Lijkt me in dit soort scripts echt onnodig.
-
Degene die ze in dit filmpje gebruiken is overigens de DJI Phantom Quadcopter.
-
Mogen we dan een screen waarop jij baseert dat er zoveel mensen naar zoeken?Ooit gehoord van de Adwords keyword tool?
-
Is het mogelijk om op losse domeinnamen over te nemen?
-
MJorritsma is inderdaad een goede budget-designer, ik zou hem eerst eens contacteren. Het niveau op icts is namelijk over het algemeen enorm laag.
-
Ja beste mensen, dit gaat nog wat worden! Zullen we hem maar alvast nomineren voor slechtste webhost van 2013?
Even OT:
Ga je verdiepen in wat je aanbied, anders dan wens ik je veel succes met je bedrijf! -
naar mijn gevoel wel dus wil ik ik uiteraard geen reclame meer via youtube verkopen.Doe nu niet alsof je het niet wist. Jij bied advertentiemogelijkheden aan, dus jij moet weten wat je uberhaupt verkoopt. Misschien moet je eerst even zorgen dat je zelf je zaakjes op orde krijgt voordat je diensten of producten aan gaat bieden.
-
Als je een bordje bij de voordeur plakt (of raam) waarop je vermeld dat het huis "beveiligd" wordt met beveiligingscamera('s) mag je ook gewoon de openbare weg filmen. Wij hebben al jaren beveiligingscamera's bij de voor- en achterdeur waarop ook een deel van de openbare weg te zien is.