Posts by Cas

Het begin is leuk, maar je moet echt werken aan de uitwerking. De uitlijning is echt vreselijk... Bij het ene element zit er bijna 120 pixels witruimte boven terwijl bij het andere element nog geen 20 pixels zit. Tevens maak je gebruik van grote elementen, blokken en headings, waarom zet je dan zulke kleine thumbnails in het ontwerp? Dit zijn de grootste punten die echt goed opvallen.

Kortom, een leuk begin maar een minder goede uitwerking.

Misschien een soort roster mod, er zijn enkele clans die wordpress gebruiken (waarom snap ik ook niet).
    En als ze dan hun teams en staff leden kunnen instellen daari lijkt misschien al een leuke stp vooruit voor wordpress? :d

Klinkt voor mij als een simpele agenda plugin? Deze zijn er genoeg te vinden, en ik denk dat het onnodig is om hier een speciale plugin voor te ontwikkelen.

Wordpress theme met aanpassingen.
    Volgens mij is het de kreaturamedia.

Kreaturamedia is een "bedrijf" dat jQuery en Wordpress plugins maakt, deze website gebruikt gewoon een van de plugins van Kreaturamedia. Je kunt er van uit gaan dat dit een op maat gemaakt thema is. Tevens kun je er op rekenen dat er geen "gratis versie van is zonder CMS", er zijn waarschijnlijk wel genoeg betaalde (html) thema's die hierop lijken.

Ik heb geen idee wat je precies bedoeld met "lijntjes", echter zal je de lijntjes gewoon op moeten maken met html en css. Hierboven heb ik in ieder geval je code aangepast zodat je ook echt iets kunt doen met nummer 1, 6 en getallen daar tussen. (let op, ik heb alleen het stuk tussen while aangepast. Als je wilt weten hoe je het precies moet toepassen: http://us2.php.net/while )

Citaat

Oke heb het even vergeleken.
    Bij de html na de popup wordt de <script> voor de html gezet.

<script>alert('Gefeliciteerd je hebt de rank Legendary Don bereikt! Kijk bij rank & Score of er extra opties beschikbaar komen, of dat je aan bepaalde eisen moet voldoen');</script> en daar na begint de html pas

Ik heb je ook alleen een voorbeeld gegeven van hoe je de alert buiten de php code plaatst. Ik heb in het bericht daarna overigens duidelijk aangegeven waar het probleem te vinden is...

Oke... de tekst word dus groter nadat je de popup hebt gesloten. Dit betekent waarschijnlijk dat ergens een html- of stijlelement niet goed word afgesloten in je code. Even op element inspecteren drukken en kijken waar het misgaat.

*tip* Waarschijnlijk het element waar de bevestiging in staat.

Misschien is het ook slim om een voorbeeld te plaatsen van hoe de website eruit ziet voordat de popup is gesloten. Ik denk persoonlijk dat het slimmer (en overzichtelijker) is om je javascript code buiten de php tags te plaatsen:

Als de website zich nog in de opstartfase bevindt is het natuurlijk slim om "<meta name='robots' content='noindex,nofollow' />" aan je head toe te voegen. Zo vertel je aan de zoekmachines dat je nog niet wilt hebben dat ze je website indexeren. Dit is slim als je nog geen definitieve teksten op de site hebt staan.

Ook zijn wordpress themes gemakkelijk zelf uit te breiden en aan te passen.

Dit geldt zeker niet voor alle thema's op Themeforest. Het is maar net hoe de developer zijn thema en control-panel heeft opgebouwd. Er staan ook zeker (goedkopere) thema's op die een heel sober control-panel hebben.

Qua snelheid zijn er nog een heleboel dingen die verbeterd kunnen worden aan je website: https://developers.google.com/…ttp%3A%2F%2Fscheids.eu%2F

Ook is je SEO niet helemaal goed gedaan, zo staat er over het algemeen veel te weinig tekst in verhouding tot de hoeveelheid afbeeldingen op de website. Ik kan je aanraden de W3 total Cache plugin voor Wordpress te installeren en je thema responsive te maken zodat ook via een telefoon de website op een normale manier bezocht kan worden.

Alle thema's op Themeforest zijn up-to-date, wanneer dit niet het geval is worden de thema's na een onbepaalde tijd verwijderd van de website.

Themeforest.net is overigens wel (een van) de grootste aanbieder van Wordpress-thema's. Er zijn talloze websites met een thema database, echter ben ik bang dat je veel van deze thema's alsnog terugvindt op Themeforest.

Met het budget van XX zit je helemaal goed, de meeste (Wordpress) thema's worden verkocht voor ± $45 / $55.

Een gratis thema zal inderdaad vaak verouderd zijn, want voor niets gaat de zon op natuurlijk. Als je een klein budget hebt kan ik je aanraden om sites als Themeforest.net eens te bekijken, daar staat gegarandeerd een thema op dat in de smaak valt.

Ik gebruik zakelijk en prive altijd Google Calendar en Gmail, deze kun je simpel koppelen aan verschillende accounts en apparaten (zoals apple, android, windows phone, computers).

Je kunt Gmail en Google Calendar simpel koppelen aan verschillende programma's op je computers waarmee je emails en afspraken kunt synchroniseren.

Edit Tim en WMDiensten waren me net voor :thumbup:

L.Groot
    Eerst moeten ze zelf handelen, en dan moeten ze verantwoording aan jullie afleggen?
    Dan is er toch gewoon één richtlijn waar jullie mee werken en waar de nieuwe moderator mee moet werken?

Over de regels van icts ga ik maar verder niet op in, jullie kennen mijn standpunt hier wel over, dus een verdere verklaring lijkt onnodig.

Beter lezen volgende keer ;). Hij moet de genomen actie "kunnen" verklaren en beargumenteren. Als er dus onduidelijkheid heerst of een ander crewlid vragen heeft bij een bepaalde actie, moet je als moderator de ondernomen actie verklaren.

Edit Lars was me net een paar seconden voor.

"Ik zoek een zeer krachtig maar ook mooi domeinnaam" - Zoeken we dit niet allemaal? Als je echt een krachtige domeinnaam wil hebben kan ik je toch aanraden deze van een derde partij aan te schaffen, of uit quarantaine te kopen.

Om dit soort type domeinnamen te kunnen bemachtigen kan ik je aanraden eens te kijken bij websites als domainorder.nl. Deze hebben vaak een gigantische portefeuille krachtige domeinnamen die ze uit quarantaine kunnen vissen voor een vaste prijs.

Een afbeelding kan uiteraard niet groter worden gemaakt dan dat hij zelf is zonder kwaliteit te verliezen. Omdat het hier een relatief kleine afbeelding betreft kun je de afbeelding het beste bewerken met een verloop naar de juiste achtergrondkleur.

Je gaat gewoon uit van de regelgeving van de site, welke hopelijk in een besloten topic wordt vermeld.
    Plus dat je niet altijd in je eentje beslissingen zal nemen. Dus vandaar....

Ik denk dat het juist als moderator erg belangrijk is dat je in staat bent om een situatie zelfstandig te beoordelen en hier naar te handelen. En dat is precies de eigenschap die ze testen met deze vragen.

Trek geen snelle conclusies.

Ik zoek niet eens, ik geef alleen me mening over windows 8(.1).

Of had je het tegen K.wolfs?

...wat? Lees mijn vorige post nog maar een keertje door, want je hebt het nu over iets totaal anders.