Posts by Cas

Hier mijn bureau, lekker rommel :p (sorry voor de slechte kwaliteit foto, mijn fotocamera is een beetje... kapot :D)

http://www.tacico-ocicats.nl/bureau.png

Kleurenbescrijving :D:
    Rood(Links):
    Lichtknopje

Roze:
    Boek over illustrator cs3

Paars:
    Lampje :D

Donkerblauw:
    Ipod nano 4Gb

Lichtblauw:
    Iphone 3Gb

Geel:
    Mijn trots, iMac 2GHz Intel Core 2 Duo

Groen:
    Creative speakerset.

Oranje:

Extra harde schijf 250 Gb

Rood (rechts):
    Mijn trotse Tekenpalet :D

wat niet op de foto staat: (wat ik dus even heb weggehaald)
    Mijn overlelijke Ipod classic
    Mijn zwaarbeschaadigde witte ps3 controller

dit moet haast werken.

login

PHP
    <form>
         Inlognaam: <input type="text" name="Inlognaam" />
               <br />
         Wachtwoord: <input type="pass" name="Wachtwoord" />
    </form>

css

Tjha, er zijn al veel tips gegeven.
    Maar mijn tip is toch, via zijn eerste verbannen account, alle gegevens van zijn ip op te vragen, en een brief naar huis sturen. Dan horen zijn ouders (als hij nog thuis woont) er ook van, en zonodig telefonisch contact opnemen ;)

Gefeliciteerd!

[offtopic]
    Mijn zus heet ook nikki :p wel toevallig
    [/offtopic]

tree
    En al zou het niet gezond zijn, het is en blijft hun mooie kind, hea. beetje domme opmerking.

@Mitch
    Leuk dat je hiermee begint, mijn tip is, laat deze layout varen. Gooi weg en begin opnieuw, doe dit zovaak mogelijk (wel iets anders maken elke keer) Zo prikkel je je inspiratie, en wordt je ondertussen nog beter ook.

[offtopic]
    rutgerk

Citaat

Ik sluit me bij alex aan

Zie mijn Topic:
    http://www.criminalspoint.com/forum/topic/1898.html

misschien kun je daar weer wat meer ervaring mee opdoen

Je zegt dus eigenlijk dat jou layout goed is? en dat mitch hiervan kan leren? Dit slaat nergens op, volg eerst mijn tip maar eens op, en begin dan nog een keer ;)
    [/offtopic]

Ik kan opzich nog wel helpen,
    Maar Alexruter, gebruik in je ontwerp nooit effecten van photoshop (als shadows) etc, behalve als dit het ontwerp echt mooi maakt ;)

Maar ik ben morgenochtend om 4 uur op vakantie, en ben vanavond nog 1 a 2 uur thuis, dus zeg maar wat er moet gebeuren, dan doe ik het even ;)

Ik vind alsnog de eerste layout het mooitste ;)
    Maar als je per sé iets met kleur wilt doen, moet je alleen de status rood maken, en de rest net als layout 1.

Beste,

Probeer in het begin vooral tutorials te volgen, maar wel die met webdesign te maken hebben. op http://www.tutorialized.com zijn erg mooie tutorials te vinden.
    Als je dan de basistechnieken goed tot zeer goed onder de knie hebt, moet je layouts gaan namaken. (vooral niet verkopen(!!))
    Op http://www.tbforum.nl worden erg mooie layouts aangeboden.
    Het is dan ook makkelijker om layouts na te maken, omdat je de technieken beheerst.
    Dan heb je nog een derde factor, dit heeft alles te doen met 'inspiratie' & 'zelf dingen kunnen verzinnen' dit kun je niet leren, dit moet je zelf al kunnen, je kunt dit wel stimuleren door zeer veel te tekenen.

Ik hoop je hierbij een beetje informatie te hebben gegeven.
    Je kunt mij altijd iets vragen op msn, maar de komende week ben ik op vakantie, en beschik ik niet over een computer ;)

1. Slicen en Basen is 'exact' hetzelfde, basen is een woord dat verzonnen is door de (oude) eigenaar van sitedeals.nl, daardoor zijn allerlij websites begonnen met basen erin ;)
    2. Je sliced 'alles' in tabellen, je snijd dus gewoon alles, plakt het aan elkaar, en hup klaar 5 euro. Helaas moet ik je teleurstellen, zo gaat dat niet werken. Je zult eerst Html en Css Zeer goed moeten beheersen, daarna zou je gewoon moeten beginnen, maar zeker niet op deze manier.

Een mooie layout, ik zou hier zeer tevreden over zijn ;)

Zoals iedereen zegt meer kleur gebruiken, moet je niet doen (!!) Meer kleur zou de layout steeds onoverzichtelijker maken.

DeWilde

Citaat

zoals de meeste andere crime games.

Dit is helemaal fout! Tegenwoordig moet je uniek uit de hoek (kunnen) komen, en seliim doet dit met deze layout.
    Seliim, Trek je niets van deze vreselijke foute opmerking aan ;)

Kun je misschien wat meer informatie geven over je portfolio?
    De prijs? Wat wil je per uur? Wat is het totaal? Moet je vooraf betalen? Is er een niet goed geld terug garantie?

Als je een topic opent moet je wel volledige informatie geven ;)

Het concept is leuk, alleen niet mooi uitgewerkt,
    ten eerste zou ik persoonlijk een meer standaard lettertype gebruiken, deze is niet mooi en véél te pixelig.
    Ten tweede zou ik meer kleuren in je layout verwerken, op http://www.colorschemer.com staan de mooiste kleurenschema's gratis voor gebruik.
    [offtopic]
    En 3-4 uur voor deze layout is wel een beetje overdreven geschat ;) Ik (doe het vaker) zou deze layout in 1 uur kunnen maken zeker.
    [/offtopic]

@Stan,
    Ik ben het wel met TimD eens, hij is niet te druk, maar het totaalplaatje is niet mooi genoeg geworden. Verkoop hem dus niet, zoals je al aan het doen bent :| Maar gooi hem weg, je kunt hier bijna geen 25 euro voor krijgen, behalve als er een gek langskomt ;)
    Begin opnieuw met hetzelfde concept en maak hem dan wel mooi af ;)

Wel beter, maar zeker nog niet perfect ;)

Als je een logo maakt, moet dit wel in adobe illustrator, dan wordt het een .ai bestand, dit is vector,

Aan de layout is niet veel op te merken, maar die font inderdaad wat vreselijk om het te moeten lezen! Ik ben na 5 seconden lezen al weggegaan omdat het gewoon pijn ging doen in mijn ogen. Gebruik meer standaard fonts, voor het logo mag best maar verder laat het lekker rustig ;)