Posts by Cas

Logo mag je nu niet gebruiken, nooit niet gebruiken. Staat onder copyright van MafiaDeath.com, en is gemaakt door sosfactory.net.

`Verder zou ik de tekst van smooth afhalen, en nog eens naar de indeling van het menu kijken, dit klopt van geen kanten, geen maat is gelijk.

Punten: 3/10
    Pluspunten:
    H2, prijzenplaatjes
    Minpunten:
    Logo, tekst, menu, inputs (ziet er vreemd uit), Lettertype copyright, copyright op achtergrond.

Eigenlijk een typische layout voor een beginner ;)
    Lees vorige topics voor mijn tips, (anders kan ik wel 3 pagina's vol schrijven :p)

Wat betreft de plaatjes, kun je beter geen plaatjes van internet afhalen, je kunt beter (zoals hier gebruikt) icoontjes uit het FamFamFam pakket halen. (zoek google 'famfamfam')

Citaat van Cas

Goed idee, begin ging goed. Content zeer slecht afgemaakt.

Probeer geen losse blokken te maken, maar probeer de layout een geheel te maken ;). Je kunt de layout op vele orginele en unieke manieren in elkaar maken, zonder dat het stoort.

Kijk eens naar de volgende voorbeelden:
    Klik
    Klik

Leuk dat je mijn tips gebruikt ;)

Ik heb net een gratis, en mooie layout geüpload ;) zie vorige post.

alexruter
    Zo zie je maar, je hoeft alleen maar te zoeken ;) Dan heb je een mooie kwaliteit, voor niets.

Voor eerste prijs vind ik wel dat ik nog iets mag toevoegen ;)
    Een logo t.w.v € 120,-
    Wat houd zo'n logo in? Alles naar keuze, met maximaal 5 ontwerpaanpassingen.

Toch heeft auto.gif veel weg van perfect tuning. Een beetje gemixt met ingame en outgame. Heb je hier je inspiratie ook vandaan? Misschien zou je beter een andere header kunnen maken, dit geeft al een grote verandering.

Verder zou ik kunnen zeggen, veel succes.
    Mensen deze jongen heeft ervaring ;)

stap:
    1 (weer:p)

layout link (klikbaar):
    Klik

evt. opmerkingen:
    Andere layout helemaal weggegooit, en totaal opnieuw begonnen.

-----------------------

stap:
    2 finish

layout link (klikbaar):
    Klik

evt. opmerkingen:
    Graag feedback wat ik nog kan verbeteren ;)

------------------------

stap:
    3

Layout link (klikbaar):
    Klik

evt. opmerkingen:
    Dit zou het eindresultaat worden.

En dit?

Goed idee, begin ging goed. Content zeer slecht afgemaakt.

Probeer geen losse blokken te maken, maar probeer de layout een geheel te maken ;). Je kunt de layout op vele orginele en unieke manieren in elkaar maken, zonder dat het stoort.

Kijk eens naar de volgende voorbeelden:
    Klik
    Klik

lol, dat noemt zich professioneel :d

Nooit zo gelachen :p

In de regels staat dat je geen reclame mag maken, dan moet je maar een beetje geld investeren en je banner plaatsen, maar dat zul je wel niet kunnen als je dit doet :p

@A. Ruter

de maat 1024 x 768 is zeker GEEN goede keuze.
    Vele computers hebben een 1024 scherm, maar daar moeten ook nog scrollbalken bij etc. de maximale breedte van je layout altijd op 990px laten ;) De hoogt maakt niet uit.

Leuk idee, maar slecht uitgewerkt.

Een 6/10 (een 6.5/10 als je de achtergrond van travian weghaalt ;))
    Zou er toch nog naar kijken, er zitten vele schoonheidsfoutjes in.

stap: 1
    layout link (klikbaar):
    evt. opmerkingen:
    Omdat ik niets wist te verzinnen, en ik net op televisie iets zag, over de verdwijning van bossen, heb ik dit bedacht en uitgewerkt in vector, met een grunge tint eraan.