Misschien zou je er iets in kunnen plaatsen?
2/10
Posts by Cas
-
-
? 200,-
Als dit werkt mooie update
-
@TimD,
Ik zei dat, omdat apple dat zelf ooit op een persconferentie heeft gezegd
-
-
Een logo voor maar 5 euro? :p
En je maakt ze in vector? Met mooie effecten en moeite? luister je ook naar de klant?Kun je wat voorbeelden laten zien?
-
Beste,
Ik ben laatst geconfronteerd met de optie 'reseller' en dit lijkt me nogal wat
Maar ik heb een vraag, hoe gaat dit allemaal in zijn werk? Bij welke hosting kan ik het beste en goedkoopste een resellerpakket aanvragen?Ik heb even wat vragen op een rijtje gezet
1) Bij welk hosting kan ik het beste en goedkoopste een resellerpakket aanvragen?
2) Heeft iemand misschien ervaring?
3) Ik heb een website nodig, wat moet ik allemaal in die website hebben?
4) Heb ik bepaalde scripts etc. nodig
5) Zou ik overige kosten moeten maken, om bijvoorbeeld systemen aan te schaffen?
6) Iemand misschien een Nederlandse tutorial waar dit allemaal haarfijn staat uitgelegd?Ps, ik ga geen complete server kopen, en ben ook niet van plan om € 150,- per kwartaal uit te geven om .nl domeinnamen te mogen registreren etc...
Met vriendelijke groet,
Cas van Dongen -
-
Breedte maximaal 990px, voor schermen met 1024 is dit goed te bekijken.
hoogte maakt niets uit. -
-
Citaat van alexruter
Beste,
Wat pannekoek wat weer beginnen. Ik vindt dat mensen hier teveel verwachten met ze:
GRATIS GRATIS GRATIS. Niks is gratis we betalen over 20 jaar zelfs voor lucht die we inademen zo ongeveer. Ik wordt dus een beetje gek. Zorg altijd dat je een budget heb zeker voor designs scripts logo etc. Dat een je een logo of design vraagt ok. Maar niet de hele fucking complete website!. Het slaat gewoon enrgens op, we zijn hier geen slaven, of je hondje!En Woutr van mij mag je me reactie evrwijderen, maar zal het zeer naaiend vinden. Ze moeten nou maar is weten dat dit geen onzin meer is. Wij werken ons de Tyf*s voor designs etc, en iemand komt hier weer ff dood leuk na 200 waarschuwingen weer vragen voor ene gratis design en ook nog is een gratis logo, Wat is het volgende... Van wie mag ik gratis 2000 euro krijgen?:S
Met vriendelijke groet,
A. RuterHeLeMaal mee eens! De economie gaat werkelijk kapot aan dit soort mensen! De echte ontwerpers (als ik) krijgen zo steeds minder opdrachten, dus Moneymen stel gerust een budget van €100+ vrij, dan zullen er vast mensen zijn die je willen helpen
-
Bewijzen van inkomsten?
Bezoekersaantallen?
Test account? -
crimeseed.nl 1 euro
-
46 verwijderd
-
Ziet er best uit Patrick!
-
Naam: Cas van Dongen
Leeftijd: 14, bijna 15
Msn: Pm me
Design skills: 5/5 -
Release,
Je hebt er duidelijk geen verstand van
Als je met een ander programma (bijv. photoshop) een logo maakt, en deze opslaat als .PDF kun je hem niet vergroten. Dit is dus eigenlijk hetzelfde als boter die je niet kunt smeren, of games die je niet kunt spelen. Een bedrijf kan hier dus niet veel mee.
Verder willen bedrijven niet alleen het .PDF bestand hebben, maar ook het .EPS bestand. Dit is eigenlijk hetzelfde als een ai. bestand, maar kan dit meer gebruikt worden. -
Citaat van cwcw
het was slechts een tip maar als je wilt mag je heb verkopen hoor
[offtopic]*Zucht*, cwcw... Ik denk dat jij geen tips hoeft te geven aan deze ver-ontwikkelde layouts. Jij kunt het zowiezo niet maken. Dus duld niemand commentaar van jou.[/offtopic]
Super layouts man! Ik wou dat ik zulke skills had!
Heb je misschien ook een portfolio? Ik zou deze graag bekijken!
[offtopic]Klik voor mijn portfolio ;)[/offtopic] -
Logo's moet je inderdaad 'altijd' in Adobe Illustrator maken.
Dit komt omdat je ze dan als vector maakt. Deze bestanden kun je blijven uitvergroten zonder dat er pixels komen. Dit willen dus ook alle bedrijven. -
Misschien kun je beter je site (of layout) geven, dan kunnen we daar inspiratie uit opdoen
-
gaan mensen nog stappen plaatsen?
Er moeten wel genoeg inzendingen zijn! :p