Posts by Cas

Beste,

Voor een nieuw bedrijf, wat overigens niet door mij gestart wordt, ben ik opzoek naar een 3D programma.

Informatie:
    Zoals jullie misschien begrijpen zal het een goed programma moeten zijn, wat met professioneel beleid geleerd en gebruikt moet worden.

Wat zijn de minimale vereisten:
    Dat je maten kunt invoeren. Dit is zowel de grootste vereiste. Het 'bedrijf' wil namelijk dat alle maten tot op de 1/10de van een millimeter in zijn geheel kloppen. Zo niet kan dit later grote problemen geven.
    Ook moet je simpel iets toe kunnen voegen of kunnen verwijderen.

Wat wordt er niet gezocht:
    - AutoCAD (Door de prijs)
    - Google SketchUp
    - En andere slecht tot matig gebruikte programma's

Bedankt voor jullie moeite om dit te lezen, en ik hoop op heel wat reacties

Met vriendelijke groet,
    Cas van Dongen

Ik wil niet vervelend overkomen, maar dit voorbeeld:
    Voorbeeld
    Is voor een paar euro te koop, en hoef je volgens de aanbieders niets extra's te doen.

Dus het moet zeker mogelijk zijn ;)

Cijfer: 3/15
    Verbeterpunt: kleuren, icoontjes en het plaatsen van objecten
    Suggestie voor layout.: zorg ervoor dat alle maaten kloppen, bovendien mag je de icoontjes van vista niet gebruiken, dit zul je dus anders moeten oplossen. Verder zie ik alleen een zwart vlak als content, ik denk dat dit nog niet af is? want het iet er niet uit. je kunt lorum ipsum als opvultekst gebruiken

Heb hem zelf vanochtend gedownload, en geïnstalleerd op mijn mac.
    Werkt best fijn, en heb er tot nu toe geen klachten over ;) Het ziet er erg gelikt uit, maar denk niet dat ik het meer zal gebruiken dan mijn vertrouwde snow leopard (gisteren geupdate)

en waarom zouden we opeens naar dit topic overgaan? Het topic van TimD is niet veel te vol, er staan mooie updates en fixes in, dus ik zie het nut hiervan niet in...

en hoe heb je dit geschat? ik kan je namelijk vertellen dat je met 'normale' promotie de eerste maanden met een minimum van inkomsten te maken hebt.

Ga je veel investeren in de promotie?

Haha, bedankt dat je mijn layout gebruikt ;)

Hier ga ik dan ook niets over zeggen :p.
    Ik heb wel een vraag, ga je het porfolio ook zo doen als in het ontwerp te zien was? (:p)
    Scripting is mooi, slicing en coding ook.

upload in de map ingame onder de naam doneren.php (of admin1.php)

Open dan Templates > ingame.tpl
    En voeg een nieuw kopje toe:

PHP
    <li><a href="index.php?p=doneren">Doneren</a></li>

als je nu alles upload zie je hem in je menu staan.

Als je hem niet in je menu wilt hebben, hoef je alleen het bestand te uploaden en op te roepen via:

PHP
    www.jeeigencrime.nl/index.php?=doneren

Dus je wilt je msn, en je cp samenvoegen? xD

Je wilt dus, als iemand je msn doorgeeft dat op cp die persoon verbannen word? Dit is wel een heel rare gedachte die naar mijn idee nooit waar zal worden ;)
    Geen gewoon geen antwoord op de vragen die ze je stellen ;)

Als het is opgelost, kun je dan misschien melden hoe je het gedaan hebt?

Ik heb namelijk ook een paar tienduizenden credits, en wil deze (zoals jullie begrijpen) zeker niet kwijt.

Ik zou ten eerste niet snel zeggen, dat ik zeer tevreden ben over een ontwerp. Dit geeft een slechte indruk bij mensen die de layout al iets minder mooi vinden.

Ik ben daar 1 van.

De layout heeft een ouderwetse uitstraling, dit komt omdat deze layouts hip waren, in ongeveer 2007 - 2008. De cartoon is zeer lelijk gerenderd, en ik weet ook niet of je over de rechten beheert deze te gebruiken.

Verder moet je niet zo veel strokes/outer glow gebruiken, dit geeft een zeer amateuristisch effect.

Verder als je verder wilt gaan met deze layout, zou ik de stad een lichter effect geven, dan valt de content (voor zover et een content is) meer op.

Ik hoop dat je wat hebt gehad aan deze tips ;)