Posts by Cas

omdat er voor mac 'nog' (zeer onwaarschijnlijk dat dit ooit zou gebeuren) geen virussen bestaan, ze zijn snel en nog veel meer.

En voor grafische doeleinden is hij perfect! Ik zit nu zelf op een iMac en ben hier heel veel meer tevreden over dan mijn windhoos computer ;)
    En als je een keer iets windhoos op je mac wilt installeren gebruik je gewoon een programma genaamd parallels desktop, hiermee kun je windhoos op je mac draaien.

Ik heb toch deze layout gekocht, dan staat hij dus nu onder mijn beheer en mogen andere mensen niet gebruiken! dus is KyleM zeker verkeerd bezig!

Citaat van KyleM

Cas

Heb jij bewijs dat jij hem hebt gemaakt, hij kan dan wel op jou site staan, maar heb jij hem niet gewoon ergens van DeviantArt ofzo?

Natuurlijk heb ik bewijs.

Pardon KyleM!!!

Citaat

Ik weet niet of het jullie stijl is? Maar ik vind het begin al redelijk mooi!
    Let op de Background is van [i]CasvDongen.nl ik weet niet of ik hem mag gebruiken maar misschien maakt hij wel een uitzondering of hij heeft hem gewoon op het internet gevonden en dan mag ik hem ook gewoon gebruiken.

Ik vind geen dingen even op internet! Ik ben grafisch ontwerper, en heb dit helemaal zelf gemaakt, en wil bij deze zeggen dat je per direct deze achtergrond moet verwijderen, en alle andere stappen die je hebt gemaakt met MIJN achtergrond verwijderd. Ik ben anders van plan juridische stappen te ondernemen.

az,

Je header?

Ik heb, zoals ik dacht al goed duidelijk gemaakt te hebben, niet dat KyleM mijn gemaakte header gebruikt, en dacht dat hij dit toch wel goed had doorgekregen.

Ben een tijdje weggeweest (kamp) en zie deze layout.

Heb je mijn achtergrond echt nagemaakt? of heb je mijn image opgeslagen als... en gebruikt? Als het het 2de geval is zou ik helaas moeten zeggen dat hier copyright op zit en ik niet wil hebben dat je dit gebruikt. (a)

Verder mooie layout, ik ga vanavond zelf ook verder met mijn concept voor de nieuwe layout :p

Beste,

Info:
    Ik dacht ik maak eens een layout, en plaats hier op cp hoe ik het nou doe, met mijn stappen etc. Hier kunnen beginners dan hoop ik van leren.

Voorbeeld:

Kliklink

Stap 2:

Kliklink

Stap 3:

Kliklink

Stap 4:

Kliklink

Stap 5a:

Kliklink

Stap 5b:

Kliklink

Eindstap 6:

Wat mij betreft klaar?

Kliklink

Kliklink

Gedult?!
    Ja, helaas kan ik deze week geen stap plaatsen, ik ga namelijk op schoolkamp (nee niet in groep 8). Als ik zaterdag terugkom, zal ik meteen weer proberen een stap te plaatsen.

Verder:
    Ik hoop dus dat jullie van dit topic gaan leren :D, ik zal mijn best doen de layout zo perfect mogelijk te maken.
    Misschien kan hij ooit nog gebruikt worden voor cp, maar ik ga hier zeker niet van uit.

Met vriendelijke groet,
    Cas van Dongen

Dein edit: Wat dingen aangepast zodat het niet de load overbelast, of lastig is om naar beneden te scrollen (zo houden aub!)

Sorry hoor tukkie, maar jij moet je hiermee niet bemoeien! Deze layout kan gewoon 30 euro startbod hebben, de layouts die jij maakt niet. Dan hoef je deze layout niet af te kraken.

En in deze wereld is het gewoon zo 'wat een gek ervoor geeft'.

Jeroenn25,
    Mooie layout gozer ;)

Beste,

Nee sorry, ik heb namelijk al een goede hosting, en zie er op dit moment geen toekomst in om een reseller te gebruiken of verkopen.

Met vriendelijke groet,
    Cas van Dongen

Ik kan opzich wel een layout voor je maken.
    Dit zal wel duurder uitkomen dan 10 euro, het kan wel rond de 50 euro gedaan worden.

Ik hoor het nog wel van je ;) je kunt ondertussen mijn portfolio of deze link bekijken.

Met vriendelijke groet,
    Cas van Dongen

1 euro op xeron.nl
    1 euro op basingstyle.nl

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.09.09 16:07:20:
    Sorry niet goed gekeken ;) bij deze vervallen mijn boden(a)

Goed dat je dit doet ;)

Ik heb je inderdaad in eerste instantie niet heel erg gemogen.
    Ik hoop dat dit veranderd (a)

Nooit geweten dat je in deze situatie bekeerde, alsnog veel succes ;)

Je moet als ontwerper altijd een voorbeeld geven zoals het er in de praktijk uit komt te zien. Wat tukkie doet is gewoon misleidend.

Dus tukkie, ik vindt als je geen ingame maakt, ga dan maar lekker ergens anders heen... ik (en ik denk ook vele andere) zitten niet te wachten om misleidende berichten:?:

@TS
    Ik kijk nog of ik een inzending kan doen ;)

Er zijn 'bijna' geen ontwerpen die jij precies op maat wildt hebben voor noppes, of om te bellen -.- Je zult gewoon budget moeten hebben en naar een ontwerper stappen.

[offtopic]
    Als je half google af wil zoeken... Ben je wel iets langer dan een paar dagen bezig hoor (xD)[/offtopic]