Posts by Cas

Zodra je profiel openbaar is zou het geen probleem moeten zijn, ik vind echter wel dat er een mogelijkheid moet zijn om conversaties die op een privé profiel plaatst niet "scan-baar" te maken.

Je maakt immers wel gebruik van de gratis dienst die Facebook aanbied, en het is daarom logisch dat ze veel vaker commerciele updates uitbrengen.

Het is iets verbeterd echter pakt het nog steeds niet. Ik ben ook niet van mening dat je "even een portfolio website in elkaar steekt", dit moet een proces zijn waarin je jouw persoonlijke vaardigheden en stijl terug laat komen in je website.

Maar dat terzijde, als ik op SEO-technisch gebied je website bekijk zie ik ook een aantal pijnlijke zaken terugkomen:
    - Je website redirect niet naar www. en andersom, dit zorgt voor duplicate content.
    - Geen mobiele optimalisatie.
    - Je hebt geen robots.txt & sitemap.xml
    - Je gebruikt geen headings op je website, tevens staat er bijna geen tekst op je website en in verhouding veel te veel afbeeldingen.
    - De Meta description is veel te kort.
    - Keywords... waar?
    - De laadtijd van je website is veel te lang... gemiddeld zo'n 3.21 seconden

En zo zijn er nog een aantal seo-punten die absoluut niet in orde zijn, bovenstaande punten zijn echter het belangrijkste.

Het ziet er allemaal een beetje simpel en als een bij elkaar geraapt zooitje uit. Dit komt vooral doordat geen van de elementen goed zijn uitgelijnd. Zo staat er onder sommige afbeeldingen 1 regel tekst, en onder andere weer 4 regels.

Tevens zijn de afbeeldingen van erg slechte kwaliteit en leest het font dat je hebt gebruikt absoluut niet fijn. Ten laatste zie ik ook dat je op maarliefst twee plekken de mogelijkheid geeft om te delen, dit staat ook erg rommelig.

Mijn tip is dus om even helemaal opnieuw te beginnen en ervoor te zorgen dat je vooral op bovenstaande punten let.

Een bericht rapporteren betekent niets minder dan dat je iets over het bepaalde bericht te melden hebt. Als je dus in de toekomst een topic gesloten wil hebben kun je hier dus inderdaad voortaan gewoon de "rapporteren"-knop voor gebruiken.

De probleem nu van mij is ik vertrouw de klant gewoon
    Maar ik zit zelf bij ING bank en dat gaat tot maandag of dinsdag duren.

Slim, echter als het om geldzaken gaat kun je helaas vrij weinig mensen nog vertrouwen. Op de website van de ABN AMRO staat dat betalingen binnen maximaal 3 werkdagen verwerkt worden, wacht dus even rustig af en heb je volgende week dinsdag nog niets op je rekening, neem dan contact op met de koper.

Dit is inderdaad al een redelijk oude truc als het gaat om Wordpress. Je moet als Wordpress-site-houder gewoon nooit dit soort emails of berichten vertrouwen.

Download alleen vanaf de Wordpress plugin repository of vanaf betrouwbare websites die premium of pro plugins aanbieden zoals een marktplaats als codecademy (envato) of van de website van de developer van de plugin.

Ik heb een vraag waar haal je zulke achtergronden vandaan?
    P.s
    Ik spreek over die bergen.

Stockphoto's, je kunt voor gratis stockphoto's kijken op sxc.hu echter raad ik persoonlijk altijd betaalde sites als istockphoto.com aan zodat je zeker weet dat het goed zit met de licentie.

Zie Google search voor rechtzaken van Getty Images als je erover denkt gewoon een foto te pakken van Google.