.swf kun je niet veranderen, dit is hetzelfde als pdf.
Je hebt hier het orginele bestand voor nodig, en die kun je op (bijna) geen mogelijkheid krijgen.
.swf kun je niet veranderen, dit is hetzelfde als pdf.
Je hebt hier het orginele bestand voor nodig, en die kun je op (bijna) geen mogelijkheid krijgen.
Als je nog een layout nodig hebt, kijk eens hier: http://designtekoop.nl/001/
tree, ja zij zijn volgens mij de makers van dat script
Je bent te vroeg met je bump
Ontopic, zou je misschien copyright eruit kunnen halen? dit belemmerd het zicht heel erg, en een layout met copyright kun je haast niet rippen
Nice gratis basing,, kan ik op dit moment erg goed gebruiken
Had hem al gezien, zit er geweldig uit
dan moet je php en mysql leren en zelf een portfolio maken, er zijn geen portfolio scripts (gratis of tegen een klein budget) die jij precies wilt, je zult het of voor een hogere prijs moeten laten maken, of zelf maken.
Je kunt natuurlijk ook bestaande scripts aanpassen, maar hier leer je niets mee.
Ik zal er vanmiddag naar kijken Joshua
[offtopic]En natuurlijk wat aan gaan doen (xD)[/offtopic]
iMac, heeft toch een mooier scherm van 30 inch.
Gewoon bij apple kopen, is het goedkoopste en geeft de beste support.
Bedankt voor de reacties
Iemand nog suggesties voor extra's?
zoals een andere header
Bedankt
Wat betreft de V4.2 Kun je ook een klein transparante afbeelding van maken, dan hoe je niet elke x de header aan te passen, maar alleen de versie afbeelding.
@Everybody
Bedankt voor de leuke feedback, ik ga nu nog een paar dingetjes veranderen en post daarna weer een update.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.09.09 12:20:02:
Eindstap 6:
Wat mij betreft klaar?
Kliklink
tree,
Dat zou idd kunnen, maar dan vind ik weer dat het zo'n templatemonster-effect krijgt, oid.
Ik maak misschien nog wel andere kleuren maar groen, blauw zal wel de hoofdkleur blijven
Alex,
Op dit moment zit er geen zicht in de layout te gaan verkopen.
Als de owner[s] deze layout wel/niet gaan gebruiken, zal dit pas duidelijk worden. Maar ik ga ervan uit dat hij uiteindelijk wel op de markt terecht komt, omdat cp pas een half jaar een nieuwe layout heeft.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.09.09 09:00:56:
Stap 5b:
Kliklink
veel berichten verder dat de layout af zou zijn na bepaalde handelingen, moet ik iedereen teleurstellen.
Aan de layout moet nog veel gesleuteld worden voordat hij pas echt mooi is. Ik zal hier uiteraard mijn best op doen
Wat betreft de informatie bij iedere stap, ik geef alle extra info als de layout af is.
Twicet zat nog in het standaard layout
Maar ik hoef me niet voor jou te verantwoorden :cheer:
[offtopic]
Ik ben hier per misverstand in het verleden verbannen, deze is dus uiteraard weer teruggebracht.
[/offtopic]
Oh, je mag de achtergrond niet gebruiken, omdat doorverkopen van de layouts oid niet is toegestaan, en rippen zowiezo ook niet.
Veel succes nog met je layout
Ja,
Waar "// Put the neat stuff here!" staat moet je de query zetten.
Als dan de betaling verwerkt is worden credits bijgeschreven.