Posts by Cas

Het is zo, dat de buitenlanders die 'nooit'met justitie in aanraking geweest zijn wel terug worden geschopt naar hun eigen land. (behalve turken en Marokkanen (heel vreemd maar waar))
    en de buitenlanders die meerdere malen met justitie in aanraking geweest zijn, wel mogen blijven en nog van de uitkering die ze krijgen leven.

En het gene dat mij erg dwarszit is dat ze hier moskeeën gaan lopen bouwen, en hier met een boerka of hoofddoek rond gaan lopen! Wij gaan toch ook niet in jullie land kerken bouwen en met een kristenkruis door het land lopen, en dan ook nog de boel vergallen!

Je moet wel save for web... aanklikken ;) anders doet hij het zowiezo niet, maar ik adviseer je om banners in flash te maken

comptine d'un autre été - yann tiersen

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.09.09 20:18:01:
    Zag dat ik gelijk was met Terrorsheep :p sorry daarvoor

Ik zeik hier niet, ik geef alleen de tip dat je misschien iets anders moet gaan doen dan ontwerpen, omdat je verder niets zelf kunt verzinnen ;)

Maar terug ontopic, misschien moet je geen inner glow gebruiken, dat ziet er heel vaag uit en geeft geen mooi effect mee aan de layout.

Ik Houd me lekker niet aan het formulier :p

Beide mooie layouts, alleen zou ik toch wat meer web2.0 gaan maken, meer met verlopen effecten ed, nu krijgen beide layouts een 6, als je wat meer web2.0 gaat maken zeker een 8!

Bij jou komt alles van deviantart, terwijl ik deze toch echt zelf heb gemaakt, als je inspiratie tekort komt ga dan iets anders doen, maar niet mijn layouts gebruiken, namaken oid

En nu niet komen met de smoes van dat je niet wist dat ik dezelfde achtergrond had!

Dein,

Jou bewijs lijkt me toch echt wel genoeg.
    Is hij jou die 30 euro nog steeds schuldig? Heb je ooit crimepatrol terug ontvangen?
    Zo niet, zou dit toch zeker genoeg bewijs zijn voor een perm ban...

@Iedereen,

Alex vraagt mij iedere keer weer even een paar ontwerpen te maken, voor 2 maanden advertentieruimte op een website die nog niet eens bestaat! (Gelukkig nooit met hem in zee gegaan :))

Score: 4/10
    Kleuren: 8/10
    Kleuren (tips): Kleurengebruik goed gekozen ;)
    Algemene score: Afwerking is zeer slecht gedaan, en de indeling is na 100000 dezelfde layouts ook niet meer uniek. Maak een nieuwe indeling andere kleuren, begin gewoon eens opnieuw en haal vooral geen inspiratie uit de orginele banditi source.
    Wat kan er beter?
    Indeling, afwerking

tree,

Ik ben het 1000% met je eens.

@ts,

Je moet gewoon orgineel zijn, ik weet dat er in je signature altijd stond 'design legende' ((xD)) als je ontwerpt heb je (net als ik) genoeg inspiratie om zelf een goede naam te bedenken, krijg toch eens een gekke bui, verzin toch wat.

Omschrijving product:
    Doordat deze domeinnaam zo weinig caracters heeft, en url in de naam heeft zou hij heel goed kunnen scoren in google, en vaak gebruikt worden ;)
    Domein kan bijvoorbeeld ook voor heel andere doeleinden gebruikt worden.

Voorbeeld:
    http://www.2url.nl (2Url.nl)

Startbod:
    € 5,-

Opbieden met:
    € 1,-

Buy-now/prijs:
    € 20,-

Waarom verkopen:
    Doe er niets mee.

Betaalwijze: Overschrijving

Plaatsen: Tbforum.nl/com