een geitenkop heeft
Posts by Cas
-
-
Jammer dat iedereen nu een noise background gaat maken
Zou hem op tbforum.nl zetten, daar heb je 10x meer kans dan op sitedeals.nl
-
-
Nee kan niet, alleen 'blink' in css zou mogelijkheid zijn.
Je zult toch echt moeite moeten doen
-
Helemaal mee eens tree,
Lh, gewoon een paar (honderd) keer opnieuw beginnen, en layouts namaken (niet verkopen) daarna eigen inspiratie opdoen, en de layout wel gaan verkopen. Maar dat gaat nog lang niet gebeuren.
-
Ik denk eerlijk gezegd dat deze versie van 'robbie konijn' niet op XP gespeeld kan worden, denk dat het een game is voor windows 95 etc.
Anders zou je even met de website contact op moeten nemen, met de vraag of je robbie konijn mag kopen of, waarom hij het niet zou doen oid.
-
criminalspointcrew geweest, en
-
De header 'heet' niets...
Je zou gewoon wat met de pen tool moeten rotzooien.
http://www.melissaclifton.com/tutorial-pentool.html -
zou moeten worden
-
het grote boterhammenspel
-
nam hij een
-
voeren. Met veel
-
lopen knuffelen en
-
te hebben met
-
Wat ik dus probeer duidelijk te maken, is dat de standaard videokaart het niet goed doet met games, en ja ik heb daar ook ervaring mee.
Mac ondersteunt tevens ook niet alle videokaarten.
-
gaan lopen over
-
Ik heb namelijk 2 mac's MrCool, dus doe nu niet alsof je overal verstand van hebt!
Over het algemeen heeft Mac gewoon geen perfecte grafische kaart, of jij hebt een nieuwe gekocht of je zuigt al die mooie verhalen van je uit je dikke duim.
Onder de nieuwste games versta ik dan wel games als:
-Crysis
-GtaIV -
Als je verstand van verschillende os hebt, kun je vele voor- en nadelen noemen.
Mac heeft net zo goed zijn nadelen, bijvoorbeeld dat er bijna nooit een goede grafische kaart in zit voor games.
Windows heeft daarintegen wel goede kaarten, integendeel heeft het dus weer wel last van virussen en spiware.
-
Dan zou ik je toch iemand aanbevelen die geheel javascript beheerst, en eventueel flash.
Je zou hier toch wel op een budget van 100 euro moeten rekenen.**Men overschat internet**
-
aan het gaan