Posts by Cas

Niels,

ja idd einde is echt bagger, ze mogen ook van mij echt een einde gaan maken met de call of duty serie en iets anders beginnen.

In de trailers kun je ook het getal 3 zien als de naam modern warfare 2 in beeld komt, er is dus best veel kans dat er 'nog' een nieuwe modern warfare komt.

Ben nu inmiddels online op level 22 beland :p
    (Man wat zijn er vreselijk veel noobs online :o)

Hen hem vanmiddag meteen uitgespeeld :p was toch wel goed voor zes uur speelplezier. Heb even 5 minuutjes online gespeeld en is erg leuk :d.

Ben nu rank 4 dus pas maar op XD

Maar je geeft de indruk dat dit de eerste ronde is, ookal is het een 'test'-ronde.

Dit is wettelijk niet toegestaan en je zult duidelijk op je website moeten hebben. Dit word anders gezien als 'oplichting' en ik denk niet dat je zo bekend wilt staan.

uhum,, dit is gewoon de typische 2kill source?

tevens is er ook geen demo account aanwezig, en dat lijkt me toch wel een verplichting van jouw kant.

En je kunt, bij een game die naar jou zeggen, nog helemaal niet af is, 85 euro aan prijzengeld uitgeven? Met een standaard (bug) source wel erg zeker ervan dat je deze prijzen kunt geven..? Het is trouwens een test-ronde...

Uitleg?

Heb hem ge-pre-ordered (:p) zal waarschijnlijk binnenkort binnen komen, en dan ga ik eerst de singel play uitspelen :D.

Jaja mijn PSN is tacico (voor de mensen die er een kunnen betalen :p).

Voeg me maar toe ik zit er 's avonds en 's nachts vaak achter.

het Idee: 5/10
    Tja, het is eigenlijk een standaard site-ontwikkelaars bureau, waar naar mijn idee niks van uniek is.

Kans van slagen: 7/10
    Als je in de begin-dagen/weken bijvoorbeeld leuke acties opzet, zoals gratis 2de domein + hosting of gratis hosting bij ontwerp.

Zal u voor mc-projects kiezen: nee, ligt geheel niet aan jullie :p maar ik heb zo mijn mensen die het zeer goedkoop doen.

Heeft u nog tips: Laat de mensen die hieraan meehelpen hun website eens in google plaatsen... dit komt erg amateuristisch over dat ik op alles heb gezocht en dat ik maar 2 websites kon vinden.

Mvg,
    Cas van Dongen

MauriceB,

Niet alleen het idee... Ook alle benamingen zoals goud, parels, werf, etc. etc...

Zelfs de achtergrond, en volgens mij heb je de plaatjes van de schepen die je kunt kopen ook niet zelf gemaakt.

Ik vind het gewoon een goedkope namaak, dus ik zou zeggen begin opnieuw en kijk vooral niet naar seafight, hier kun je namelijk bijna niet aan tippen of je moet een volledige MMORPG opzetten :p

Danny,

dit moet dus wel...
    dit moet namelijk omdat de zin nog niet is afgelopen. het is een gehele zin die je ook op deze manier kunt schrijven:

PHP
    Met vriendelijke groet, Cas van Dongen

Dit is dus in Nederlandse taal gewoon toegestaan.

@Stijn

zou het volgende:

PHP
    Sinds vandaag is het portfolio geupdatet en zijn de voorbeeldpagina's van de ontwerpen klaar (zie URL). Dit was tevens ook het laatste dat nog moest gedaan worden aan de website en deze zal dus binnenkort online kunnen verschijnen.

zo doen:

PHP
    Sinds vandaag is het portfolio geupdate, en zijn de voorbeeldpagina's van de ontwerpen klaar (zie URL). Dit was tevens ook het laatste dat nog gedaan moest worden aan mijn/onze website, en zal deze binnenkort online verschijnen.
    PHP
    Not Found

The requested URL /outgame/ was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
    Apache/2 Server at dutchstreets.nl Port 80
    Citaat van lhmedia

ziet er wel geinig uit maar dat kan ik zelf ook nog wel met photoshop sorry word hem ook niet

Ik denk niet dat je meer kunt krijgen voor zo'n lage prijs. Voor dit logo kan je namelijk al makkelijk 10 euro vragen.

Maar verder succes met je zoektocht.

Ik kan een zakelijk logo voor je maken, dit is dan wel in vector formaat (wat uiteraard normaal is).
    Alleen zal dit niet binnen het budget passen.

Ik hoor het wel als er intresse is.

Citaat van stan

etten-leur is in trek (xD) mijn opa en oma wonen erook nog in een nieuwe wijk soort appartementen

schoenmakershoek :p nieuwe wijk

Ik denk dat ik van het weekend pas kom met mijn inzending, is deze dan nog geldig?

Dan weet ik dat er nog aan kan beginnen.
    Ik heb nu geen tijd... :(