Geef eens een voorbeeld dan...
Een screenshot? Gewoon iets om ons te laten zien, wat jij bedoelt.
Als je zo oppervlakkig blijft kan niemand je helpen.
Geef eens een voorbeeld dan...
Een screenshot? Gewoon iets om ons te laten zien, wat jij bedoelt.
Als je zo oppervlakkig blijft kan niemand je helpen.
De donkerdere rand om de content klopt niet, ik zou hier nog eens naar kijken
succes verder
Dan zou ik toch de eerste manier pakken
Het is een kwestie van heel veel oefenen.
Een bin van 80 euro is zelfs nog weinig db-maffia... Hele mooie layout Seliim ga zo door!
Ik zag het ja
:slotje:
Als je een cartoon wilt zoals deze tegewoordig worden gemaakt, zou ik hem eerst tekenen, scannen en dan overtrekken in illustrator.
Als je goed bent in tekenen, kun je uit de losse hand een (mega) afbeelding maken met photoshop, gewoon een pencil en beginnen
Hoi,
Heb net de computer opgestart en opeens ziet criminalspoint er een beetje vreemd uit..?
http://i47.tinypic.com/98sksj.png
Is dit bij meer?
Het is al weer een tijdje geleden dat ik een layout heb gemaakt, dus ik dacht 'Laat ik er maar weer eens een maken'.
Ik nog niet ver, maar wil hem toch even laten checken :).
Wat vinden jullie ervan? hebben jullie hier een cijfer voor over? Pluspunten en natuurlijk Kritiek?
Stap 1:
Klik hier!
Met vriendelijke groet,
Cas van Dongen
Citaat van FYIJe maakt logo's, dan lijkt het mij toch ontopic dat je weet hoe je ze ooit laat afdrukken.
Anders, sorry dat ik je informatie geef over logo's
Logo's maak je in Illustrator deze zijn dan vector en kun je oneindig vergroten zonder kwaliteitsverlies. Een drukkerij heeft altijd .pdf, .ai of .eps nodig of andere (slechte kwaliteit) vormen als .jpg etc. Psd kun je overigens ook afleveren.
Ik kan het trouwens wel beter weten [geen naam], mijn vader werkt er namelijk en heeft mijn briefpapier, visitekaartjes en meer afgedrukt en hij heeft er verstand van.
Edit door R-Mijnten
Reactie is hier en daar wat aangepast, hou het vriendelijk graag.
Citaat van Fl-iiVoor de Zekerheid het gaat om een APPLE LAPTOP ! Liefst MacBook ( mag ook alu zijn dan betaal ik iets meer )
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.11.09 06:29:53:
Is dit te vertrouwen ?? http://computer-software.markt…-superdrive-osx-10-5.html
Je moet, als je intresse hebt, gewoon even een kijkje gaan nemen bij het huis Dan kun je zien of hij helemaal zo is als de beschrijving, en als ze niet willen dat je komt... Dan zijn het oplichters :p
Ik heb het ook over de reacties die het juist niet gezellig maken.
En tja als jullie mij een stijve hark vinden mij best, ik ga er niet verder op in.
en sorry superior ik heb gewoon een hekel aan je (xD)
dus ik ga wel even cod6 spelen buiten is een beetje koud namelijk.
Heb hem erg serieus ingevuld, maar hoop wel dat er iets mee gedaan word
Bijvoorbeeld al die offtopic reacties alleen al in dit topic.
Kijk naar Major-Crime, Superior en Iyanna (Baldez kan er ook wat van).
lvl 29 hier :p ga het vandaag iig niet meer spelen
tja, je mensen geven ook geen games uit, en verkopen deze met als doel dat iedereen ze gratis speelt op de xdoos...
Vind het wel goed wat Microsoft doet, maar ze moeten stoppen met tijdelijke bans, dit werkt namelijk toch niet... Gewoon voor eeuwig bannen die handel (of een ps3 kopen :p).
heb eigenlijk weer zin om mw2 te spelen, maar zit op men kamer met laptop en heb geen zin om op te staan (Duidelijk voorbeeld van luiheid).
jammer,
maar zeker te begrijpen.
We zullen je vast ooit nog langs zien komen :p
Veel succes
Kopen is sneller :p
(bestellen dan :D)
ps, als je op het volgende klikt in mijn vorige bericht :'Mooi logo trouwens! Heb je die zelf gemaakt?' dan zie je dat deze opmerking een heel klein beetje sarcastisch is.
Maar als je het bestand post, kunnen we je helpen deze bugvrij te maken