Posts by Cas

Ik heb Assassin's Creed II met kerstmis gekregen en ben 100% tevreden!

Gta is ook altijd wel leuk, maar het ligt er volledig aan, vind je het leuker om met paard en wagen, met zwaarden messen en zwaar bepantserde mensen te spelen, of wil je de gangster van 'nu' zijn?

Als je het eerste toch leuker vindt moet je echt Assassin's Creed II kiezen, anders is Gta een goede keuze.

Citaat van R-Mijnten

Dan viel er ook niets te resetten:D
    Als iedereen zo erover denkt, moet het goed komen in elk geval;)

Ja gelukkig wel hé :) Ik denk toch wel dat ik een van de weinige ben die met 500+ posts geen één banpunt in de wacht heeft weten te slepen.

Ik hoop dus ook dat ik in het nieuwe jaar geen banpunten ontvang :)

Ik heb gta4 voor ps3, maar ik weet echt niet precies hoe het werkt :p nooit in verdiept. Daar bedoel ik mee of ik niet weet of je zelf een server kan kiezen die je wil joinen of je zelf kunt hosten oid.

Als dat niet werkt probeer dit :p

Je moet dan ook de index voor de 3de layout mee kunnen geven.

Edit:

Edit:

Iedereen Fijn kerstfeest

mijn goede voornemen is toch wel dat ik meer dicipline voor school moet krijgen, het gaat uiteraard niet vanzelf.

Ben dus de laatste tijd ook niet zo heel veel meer achter pc.

Als hij echt zelfgemaakt is, en alle bugs en alle missende onderdelen eruit zijn kun je hier minstens ?250,- voor vragen.

De meeste mensen hier hebben er toch geen verstand van :p
    Je moet alleen een 'gek' vinden die het ervoor over heeft.

AU!

mijn ogen!

Sorry dat ik het zeg hoor, maar die knipperende tekst en de niet gevonden pagina's vind ik echt pijnlijk slecht.
    Misschien kun je beter pas een check plaatsen als hij 100% is...