Even een tip, maar in sommige berichten geef je teveel van je mening, en offtopic berichten, ik ben al een tijdje niet meer actief dus weet ik niet of dat nu nog zo is.
Posts by Cas
-
-
Dat zul je met de flv file moeten regelen, en dan zelf een player moeten maken. Youtube wil niet dat hun trademark verwijderd word, dus zul je aan een andere manier aan het filmpje moeten komen.
-
Ik weet eigenlijk niet eens of ik wel gesolliciteerd heb :p
Nouja, maakt niet uit.8-|
-
Ik heb ook nog steeds intresse in de 'Job' ben een doorwinterde gamer :p
Stuur maar een pb, als de intresse van jullie kant er ook is.
-
[offtopic]@Axl H, ik snap nu hoe jij aan je posts komt.[/offtopic]
Scripts zijn opzich wel makkelijk toe te voegen, en te bewerken. Je hoeft je alleen maar te verdiepen in het systeem, gewoon leren hoe het in elkaar steekt. Je moet weten welke bestanden je moet aanpassen etc.
-
[offtopic]@Axl h, als je probeert bijdehand te doen is dat bij deze gelukt(c)[/offtopic]
In het topic word om een mening gevraagd, en ik geef deze.
Maar ook de 2de signature is echt niet mooi... Er zijn gewoon verschillende brushes door elkaar gegooid en dit is dus het resultaat.
Conclusie, dat je meer tutorials moet volgens zoals ik in mijn vorige post duidelijk heb gemaakt.
-
cijfer:
0/10pluspunten:
Geen sorrymin punten:
Het geheeloverig:
Dit is geen logo, daar kun je heel kort over zijn...
Dit is een signature. Logo's zijn altijd vector en worden gemaakt in Illustrator ed, logo's hebben ook bijna nooit een achtergrond.Dus nog even oefenen, zoek eens op google 'Illustrator logo tutorial'
-
Bij deze, het minder drinken is vannacht helaas niet goed gegaan :p streep dat voornemen maar weg uit mijn lijst.
-
Mijn voornemens
- Betere punten halen (Ik wil op vwo blijven
- Minder drinken (Ja ik weet het :p ik ben 15)
- Beter ontwerpen, ik bak nu hard.
- Geen werk zoeken (eerder teveel inkomsten :p) -
Misschien kan ik ook meedoen? Heb op dit moment nog een groot project voor de boeg, maar misschien kan ik wel wat tijd vrijmaken.
-
Pluspunt:
Een mooie indelingMinpunt:
Erg slecht afgewerkt, en ik heb niet het idee dat je erg je best op dit hebt gedaan? Het is afgeraffeld.Conclusie:
Mooi idee, mooie indeling, maar slecht uitgevoerd.Evt waarde:
Niets -
Zoals je misschien ziet is de content te groot gemaakt, dit is dus een duidelijke ontwerpfout.
Je zou het ontwerp aan moeten passen waarin de content kleiner is, en daarna aanpassen in de css, je zult zien dat hij dan wel past.
-
Ik doe ook niet erg crazy hoor, maar ik ga nu rond deze tijd echt geen foto's meer maken O.o
Ik heb 150 Nitraten, 400 strijkers, 500 rotjes (jaja ze blijven leuk) en 6 Lawinepijlen. Oh wat ben ik blij dat ik zo dicht bij de grens woon
-
Naam: Tacico
Spellen: Guitar hero - BF:BC - Gta4 - BF:1943 - Modernwarfare 2 - Cod5 - Assassin's creed II - Rainbow6vegas, en nog meer maar ik heb geen zin om alles uit te typen. -
Of het groter is zou ik totaal niet zeggen! Ik heb ongeveer 6 steden bezocht, en de stad Venetië is ongeveer de helft van heel Gta4 al... In Gta is over het algemeen wel meer variatie, maar dit maakt in Assassin's Creed totaal niet uit door de sterke gameplay.
-
Goede instelling stan
Succes met je school, ikzelf moet ook beter mijn best doen anders kan ik dit jaar niet een 8 gemiddeld staan. (Wat dus mijn goede voornemen is :p)
-
-
Ik wist helemaal niet dat er gesolliciteerd kon worden :p.
Dan zal ik er nu wel te laat mee zijn, succes voor degene die het wel insturen
-
Jannick, en zolang er natuurlijk geen onnodige posts gepost worden... 8-)
Nu maar kijken wie het eerste banpunt te binnen haalt in 2010
Succes mensen!
-
Misschien is het dan handiger om de naam van Criminalspoint en de psn van alle personen die gta online kunnen spelen in de startpost te verwerken?
Psn: Tacico