Posts by Cas

demo account:

demo - demo

ingame is bijna exact dezelfde layout als eerst, maar dan slechter :p

Robin, ik bedoel het in het algemeen ;)

Ik heb deze layout al een hele tijd geleden gemaakt, lang voordat Kyle met zijn layout kwam, ik zeg dus maar dat ik geen reacties wil dat ik het geript heb.

Citaat van stan

Duh tuurlijk bedoelt hij slicen! Cas ik zou graag een voorbeeldje willen zien. Ik heb namelijk nog 1 layout die nog z.s.m gesliced moet worden.

pm verstuurt.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.05.10 17:23:22:
    Willen jullie graag niet van het onderwerp af gaan? het dwaalt steeds verder af..

Uhmm, nee ;)

Coderen is namelijk de enigste goede benaming, slicen betekend het in stukjes hakken van de layout en codere betekend dat je het omzet van plaatjes naar bijvoorbeeld een website.

Hoi,

Ik ben nogal nieuw op het gebied van het coderen en slicen van websites. Ik hou mij nu ongeveer al 4 jaar bezig met het ontwerpen ervan, en wilde eens iets anders doen.

Ik heb de laatste maand flink geoefend, en ik kan het nu redelijk, daarom wil ik hier op tbf een aanbod doen.

Ik codeer de ontwerpen die u heeft voor een laag bedrag van €10,-, omdat ik het nog maar net een beetje kan, zit er geen tijd aan, maar het moet wel binnen ongeveer 2/3 dagen af zijn.

Ik codeer volledig (x)html en css valid, en het ontwerp ziet er uiteindelijk hetzelfde uit in html als in psd.

Voorbeeld kan opgevraagd worden via pm.

Ps. Ik doe dit ongeveer maar 5x en ik doe op dit moment nog geen opdrachten tegelijk.

Citaat van lhmedia

je beledigt mij met wat ik doe WoutR;)

ongtopic die link van diestro heb ik ook gebruikt daardoor kan ik het en veel heel veel proberen:p gewoon zelf paar layouts in elkaar prutsen met photoshop en dan proberen te "basen"

Het is alleen jammer dat het woord basen niet bestaat... Het is namelijk gewoon coden, slicen slaat ook nergens op dat doe je namelijk met de slice tool in photoshop "that's it" Dat is dus slicen, basen bestaat gewoon niet!

Lhmedia, tutorials om een layout te coden, gebruik je om de volgorde goed te kunnen bepalen om zo fouten in de html & css te voorkomen, een tutorial om een layout te coden, moet je NIET gebruiken om html en css te leren, dat moet je bij voorbaat al doen.

Ich bin mir sicher, dass jemand bewusst ist, ziehen Sie

Viel Glück mit der Website!

Guten abend.

[offtopic]ich bin wirklich nicht gut in Grammatik[/offtopic]

Even een vraagje (c)

Willen jullie vaste letters en een strak ontwerp? of willen jullie juist een speels los of misschien een old-school ontwerp?

Ik zou persoonlijk Criminalspoint aanmelden op wijstoppenook.nl

Gewoon stoppen met het ondersteunen van ie6, je kunt er gratis een pagina downloaden, die alle ie6 gebruikers onderschept en ze 4 andere browsers aanbied.

Ik ben niet ge?nteresseerd in het banditi script, maar is de chatbox in ajax gemaakt, of met een simpel php scriptje?

Als het in een simpel php script staat is het ook heel gemakkelijk deze functies erbij te maken.

Voorbeeld van de slice?

Ik wil graag weten of hij helemaal Valid is...En toch een beetje raar, als je wat had doorgevraagd, hij is namelijk al 3x eerder gesliced...

En misschien even om te laten weten, je kunt na 3 weken nog niet 'goed ontwerpen' dit is een kwestie van tijd, herhalen, en blijven leren.

Plaats hem ander gewoon even bij downloads ;)

Ik zou als ik jou was, eerst wat meer verdiepen in het 'website'wereldje, je kunt ook beginnen met tutorials etc. te volgen ;). Doe je best en uiteindelijk lukt het vanzelf.

[offtopic]
    Maar @iedereen
    Waarom geven jullie gelijk van die afkappende reacties? Dit is gewoon te zielig voor woorden, dan mag er wel één een moderator zijn, maar dan vind ik het helemaal triest... Dit is ook een forum voor beginners om te leren en niet afgezeken te worden, omdat ze net beginnen![/offtopic]

Nee, begin alsjeblieft geen effecten te gebruiken in deze layout. Ga tutorials volgen ;) Als je op google intypt 'photoshop layout tutorial(s)' kun je er minstens duizend vinden.

Probeer je ook aan kleurenschema's te houden, een beetje blauw mag maar als het meer dan bijv 20% word, heb je eigenlijk al een smurf gecreëerd. Op Colorschemer.com kun je hele mooie kleurenschema's vinden.

Mijn algemene tip is dus, begin vaak opnieuw en blijf het proberen, een layout verbeteren heeft bijna nooit zin als je nog aan het leren bent.