Posts by Cas
-
-
http://www.bigstockphoto.com/i…/stock-vector-private-eye
Als er toch geen mensen waren die niet konden zoeken
Erg triest dat je dit probeert te verkopen, en ik wed dat je de andere afbeeldingen ook geript hebt. -
Ik kijk vanavond of ik nog wat bugs kan fixen.
-
Tester account is verbannen.
-
-
-
Gevangenis bug gefixt
Misdaad bug gefixt
Familie aanmaken bug gefixt.
-
PHP
Toon Meerfunction countdown(tijd,id,url){ if(tijd>0){ if(tijd>86399){ dagen=Math.floor(tijd/3600/24) uren=Math.floor((tijd-dagen*3600*24)/3600) minuten=Math.floor((tijd-dagen*3600*24-uren*3600)/60) seconden=Math.floor(tijd-dagen*3600*24-uren*3600-minuten*60) var zichttijd=dagen+":"+uren+":"+minuten+":"+seconden }else{ uren=Math.floor(tijd/3600) minuten=Math.floor((tijd-uren*3600)/60) seconden=Math.floor(tijd-uren*3600-minuten*60) if(minuten<10 && seconden <10){ var zichttijd=+uren+":0"+minuten+":0"+seconden }else if(minuten<10) { var zichttijd=+uren+":0"+minuten+":"+seconden }else if (seconden <10) { var zichttijd=+uren+":"+minuten+":0"+seconden }else { var zichttijd=+uren+":"+minuten+":"+seconden } } tijd=tijd-1 document.getElementById(id).innerHTML=zichttijd; countdownTimer=setTimeout("countdown('"+tijd+"','"+id+"','"+url+"')",1000); }else{ document.getElementById(id).innerHTML="00:00" if(url != '') document.location.href = url } }
-
Demo account?
Ik kan overigens wel helpen.
-
Je zoekt dus gewoon een gratis layout?
"De zon komt voor niets op."
-
Misschien even handig als je eerder werk van de zogenaamde "we" of "wij" laat zien, je opent dit topic namelijk met als hoofdpersoon "jij" en niet "wij". Wie is de andere?
-
Citaat van Cruelty
scarface, if there are no minus points you need to change 9/10 to 10/10.
No design is perfect.
-
Inderdaad erg triest dat je zo van je rotzooi af wil komen.
Ik zou de volgende keer beter informeren.
-
-
-
-
-
Zou je niet eerst de foutmelding plaatsen?
-
http://www.crimeway.com/view_product.php?id=6
Is geript van iemand die hem ongeveer een jaar geleden verkocht op tbforum.nl -
Heel simpel probleempje, geef alle bestanden 777
allemaal, anders werkt het niet!