Mensen zijn jullie nu echt zo blind? Het is met paint gedaan. Hij heeft gewoon allemaal stukjes van de layout van andere websites geript.
Posts by Cas
-
-
post je index
-
-
Citaat van JustMe
Omdat ik me o.a. erger aan jou en aan Joshua heel de tijd. Had gister avond geen zin om urenlange berichten met mijn onderbouwing hierover te typen dus Joshua kan vandaag of morgen nog een PM verwachten. Die tevens zal worden doorgestuurd naar een hoger crewlid omdat ik Joshua echt een slecht crewlid vind.
En tja bijdehand doen nouja zo erg vind ik het niet zeker niet erg genoeg om een 24 uurs ban voor te geven.
Heet jij Stan? Nee? Houd alsjeblieft je bijdehandse mond...
Ga gewoon verder over het wk.
Wat denk jij? Uruguay of Nederland?
-
-
hmm klopt het dat er geen 'shop' aanwezig is? misschien kun je beter eerst de source afmaken, voor je hem verkoopt.^o)
-
Jezus!? waar in vredesnaam heb jij leren schrijven?!
Je schrijft alles, maar dan ook alles, verkeerd.
-
-
-
Er staat inderdaad geen één zin goed in je ontwerpen. Laat dit door een professional vertalen, of maak je website nederlands.
-
Zoals ik al zei, suggesties en bugs melden kan erg van pas komen.
-
-
Ik doe het ook gewoon als oefening. Ik probeer me hier ook meer in te verdiepen
vb waar ik nu mee bezig was:
http://www.tacico-ocicats.nl/sp/logo.pdf -
Als jullie enige bugs zouden vinden, kunnen jullie dit dan melden? Dan ga ik er meteen aan werken!
-
-
-
-
Klopt het dat deze layout al eerder te koop stond op tbforum of sitedeals? Layout en giraffen herken ik namelijk.
-
Ik kan het voor je uitwerken
Stuur me een pm.
-