Posts by Cas

Citaat van SkyNet

'Een dag geen bier, is een dag niet geleefd!!'

Dan heb jij dus nog op heden niet geleefd.

:sst:

Citaat van JustMe

Omdat ik me o.a. erger aan jou en aan Joshua heel de tijd. Had gister avond geen zin om urenlange berichten met mijn onderbouwing hierover te typen dus Joshua kan vandaag of morgen nog een PM verwachten. Die tevens zal worden doorgestuurd naar een hoger crewlid omdat ik Joshua echt een slecht crewlid vind.

En tja bijdehand doen nouja zo erg vind ik het niet zeker niet erg genoeg om een 24 uurs ban voor te geven.

Heet jij Stan? Nee? Houd alsjeblieft je bijdehandse mond...

Ga gewoon verder over het wk.

Wat denk jij? Uruguay of Nederland?

Ja, maar wat in vredesnaam heb je hieraan.

Ik dacht héhé eindelijk heeft iemand weer een slicer nodig maar helaas. Voor niets gaat de zon op.

Citaat van Scooby-Doo

@JG alleen layout gekocht of heel de source van swatcrime?

Als we bezig zijn met het unbuggen en verbeteren van de Major-crime source, zou je dan denken dat we de source van swatcrime gebruiken?^o)

Er staat inderdaad geen één zin goed in je ontwerpen. Laat dit door een professional vertalen, of maak je website nederlands.

Brazilië heeft geweldige individuele spelers maar in teamverband kan er nog heel veel aan gewerkt worden.

Haha, ik denk alleen niet dat je nog lang op cp kunt zijn, waarschijnlijk ben je zo verbannen xD

Triest om zo een uitweg te zoeken, en je beginpost te veranderen ;) ben ik even blij dat ik hem heb gekopieerd :p

John foster kun je een legendarische kunstenaar noemen, iedereen kent hem en wil zijn afbeeldingen en kunst hebben. En jij gaat eventjes vertellen dat 'de' John Foster jouw afbeeldingen ript xD

Zieluugggg :slotje: