Posts by Cas

Waarom zou je een project in licenties verkopen om het vervolgens ook nog eens te encrypten? Je kan net zo goed in bij aankoop contractueel vastleggen dat de koper de "source" niet mag verspreiden op last van een boete waarbij de boete vervalt bij faillisement van de leverancier.

Ik vind het altijd zo vreemd dat bedrijven licenties verkopen waarbij de koper zelf geen mogelijkheid meer heeft om de scripts aan te passen.

Als het MD5 is kan je je wachtwoord laten genereren.

Dit is inderdaad mogelijk, echter kan het ook zijn dat de functie gebruik maakt van een salt. Als dit het geval is zul je de salt moeten toevoegen tijdens het genereren van de wachtwoorden.

Dan moet je een betaalde nemen.

Een betaalde host is zeker geen garantie dat ze gehoor geven aan deze verzoeken.

@TS,
    Mocht je toch willen gaan voor een betaalde host, dan moet je van te voren contact opnemen met de support en vragen of ze dit kunnen en willen.

Als je een betaalde webhost hebt kun je natuurlijk altijd een verzoek indienen om de maximum bestandsgrootte aan te laten passen.

I am wordt vaker gebruikt in een andere zinsvorm waarbij de nadruk ligt op "am", ik weet niet de exacte regel hiervan echter een voorbeeld kan ik wel geven.

- Are you Dutch? Yes I am.
    - Are you French? No I'm not.

My name is Lorenzo Pappalettera, I'm eighteen years old and I live in the Netherlands. My family where I grew up consists of six people: My two brothers, my little sister, my mother and father and of course me. My one real hobby is computing, I do it literally every day as there is always something to do. At this very moment I'm a simple Front-end Web Developer, that's a fancy way of saying I'm neither a designer nor a developer but a combination of those. I'm an indefatigable seeker of knowledge and love the logic and structure of coding. I have a passion for perfection and always aim to write elegant and efficient code, whether it is HTML, PHP, Javascript or other coding languages. I would like to develop my own professional websites, programs and especially beautiful games of any kind in the future. I hope that one day I will achieve this goal in my life. If I can make others happy with the work I do then of course I will be very happy too! On my spare time I play a little bit guitar, work on my projects, educate myself and also try out many games. I am, what is better known as, a massive nerd.

Ik heb er even wat forse fouten uitgehaald, echter staan er in de tekst nu nog een aantal stijlfouten. Je gebruikt tevens ook erg veel "of course", dat zou ik er persoonlijk uitlaten.

Als je de volgende waardes meegeeft dan zal het moeten werken.

Code
    .home_blok1, .home_blok2, .home_blok3, .home_blok4 {
    	position: relative;
    }

.home_blok1 img, .home_blok2 img, .home_blok3 img, .home_blok4 img {
    	position: absolute;
    	bottom: 0;
    }

Numbers is een erg mooi programma om mee te werken, echter vind ik Google Docs toch een stuk fijner. Als je kijkt naar de vormgeving staat Numbers toch snel op plek 1, echter in usability loopt het nog een stuk achter.

Zo worden CSV files helemaal door elkaar gegooid tijdens het openen en zijn de bestanden niet backwords compatible. Dit is dus ook meer een programma in de alpha stage, als alle bugs en moeilijkheden eruit gehaald zijn zal het hopelijk een stuk beter werken.. Echter de eerste indruk blijft het belangrijkste ;)

Ik heb even gegoogled, maar op "creeperhost" kost het ook ruim 25 pond (31 euro) per maand om een vps te huren met 4GB RAM.

Een vps is nu eenmaal niet goedkoop...

Titel: Heartbeats - Brum

Url:

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Reden: Heerlijk nummer om eens op te zetten tijdens het werk, voor het eerst gehoord in Saints row the third.

Ik gebruik altijd WPML - The Wordpress Multilingual Plugin, als je deze als developer voor $195 aanschaft kun je hem voor "altijd" gebruiken. Dit is verreweg de beste plugin met de meeste opties.

Het beste gratis alternatief om je website te vertalen is qtranslate.

Tutsplus heeft (uiteraard) een geweldige reeks tutorials om de basis van Photoshop onder de knie te krijgen, deze is te vinden op:

http://psd.tutsplus.com/articl…otoshop-get-started-here/

Mocht je de techniek al weten en ben je benieuwd naar andere verschillende dingen zoals het maken van een digitale tekening of het maken van een user interface kijk dan eens hier:

http://psd.tutsplus.com/tutori…ramatic-digital-painting/
    http://psd.tutsplus.com/tutori…-app-interface-photoshop/

offtopic:
    Logo's maak je niet in Photoshop maar in Illustrator ;)

Vrijwel niets, als Twitter zelf geen goede pagina('s) zou hebben over hun API zou het een topdomein zijn. Echter heeft Twitter een hele uitgebreide documentatie met genoeg seo-score om overal op #1 te staan.

Stel dát je gigantisch veel tijd en moeite in linkbuilding en seo optimalisatie gaat steken zal je nooit boven dev.twitter.com komen te staan, dat maakt het domein alleen al vrij waardeloos.

Het zou me leuk lijken als iemand een presentatie kon houden over webdesign. De tips & tricks, welke programma's, ideeën/inspiratie laten zien, etc.
    Dus als iemand zich geroepen voelt.. Hier zou ik echt geïnteresseerd in zijn.

Ik heb hierover laatst een korte pitch gegeven voor een aantal ondernemers, als er wat meer interesse naar is ben ik best bereid om hierover een grotere presentatie te geven tijdens de meeting.

Het moet echter wel binnen het programma passen, dus ik laat het geheel aan de organisatie.