Ik zit heeel ver weg
Posts by Cas
-
-
Ja, ik denk het wel az
-
En tot hoelaad blijven jullie nog?
-
Ben ik weer, het is hier onderhand al vier uur 's nachts !
Kan niet echt slapen :p -
De eerste console die een appilication maakt om op te nemen, vind ik het beste!
Ik heb een capture Card van 175 euro liggen die het geluid verkracht en welke niet word omgeruild of teruggenomen word door de fabrikant. -
En de nieuwe final fantasy dan!? Als je die koopt voor xDoos zitten er 3 (!!) schijfjes in, omdat hij het anders Niet aankan!! Voor de ps in tegendeel is maar één schijfje nodig.
-
Ik voeg jullie morgen toe
Ik ga nu toch echt even slapen want hier is het al 2.36 -
Hier ook een ps3, wat zijn jullie psn's?
-
-
-
Vandaag Red dead redemption besteld, dacht dat het wel een goede game zou zijn :p
Wie heeft hem? Ervaring?
-
Wat zijn de eventuele bijkomende kosten? Tot wanneer zijn ze geldig? Hoe vaak heb je ze verlengt? Sinds wanneer heb je de domeinnamen in je bezit? Is een gratis push mogelijk? Zijn de prijzen nog steeds 15 euro p/s en 25 euro voor een set van 4?
-
Citaat
iwanmaffia in samen werking met ©OSBanditi
2009-2010 Alle Rechten voor behoudenDit is alleen niet toegestaan! Wanneer heb jij samengewerkt met de maker(s) van OSBanditi? nooit
En in dit zinsverband, meld je dat je hebt samengewerkt maar dat de copyright nog bij jou ligt. Wat je bijvoorbeeld wel zou kunnen doen:
Citaat
Script:
copyright © OSBanditi 2010 - Alle rechten voorbehouden.Sitebeheer:
Iwanmaffia.nl -
Dit heeft er inderdaad niets mee te maken, maar er moet gewoon voor gezorgd worden dat er een goede code is, daarna moet je je website pas cross-browser maken.
Je ziet dan meteen wat er daar aan mis is, en hoef je niet heel je code te vernieuwen.
-
Oftewel je zit in Engeland of Afrika dat zijn namelijk de enige delen die GTM hebben.
-
Helaas dat ik niet thuis ben, en de prijs een nulletje mist.. Ik had graag meegedaan.
-
Gebruik een capcha. Een session en een header
-
Ik heb hem gewoon bij Apple besteld en hij was er binnen één dag.
-
-